بورس کالا در خروج از رکود نقش آفرین است

بورس کالا به دلیل ماهیت فعالیتهای خود و معامله‌های شفاف و دقیق در توسعه اقتصادی کشور و خروج از رکود تاثیرگذار است.

معاون بورس کالای کارگزاری پاسارگاد در گفتگو با خبرنگار شانا اظهار کرد: وظیفه اصلی بورس کالا به وجود آوردن فضا و بستری امن برای معامله های کالائی است و در این مسیر رقم خوردن معامله های شفاف و بی واسطه سبب به وجود آمدن بازاری مطمئن شده است.

منصور طاهری افزود: بورس کالا در به تعادل رساندن معامله ها در شرایط اقتصادی کنونی کشور نقشی مهم را ایفا می کند و با توجه به ابزارهای متنوع برای معامله اکنون این بورس محلی مطمئن برای فروشندگان و خریداران است.

وی ادامه داد: با توجه به وجود رقابت و نیز بسترهای موجود در بورس کالا اکنون عرضه کنندگان با اطمینان اقدام به عرضه کالاها و محصولات خود می کنند و در مقابل خریداران با توجه به نظارتها و قوانین مدون موجود با اعتماد اقدام به خرید می کنند و نظم موجود در بورس کالا با مشارکت تمام فعالان تولیدی و اقتصادی کشور پدید آمده است.

طاهری با بیان این که معامله گران با بهره گیری از ابزارهای موجود برای معامله، بدون این که تورم ایجاد کنند اقدام به داد و ستد می کنند، گفت: اتصال مطمئن و شفاف میان فروشندگان و خریداران با وجود کارگزاران معتمد و فعال ممکن می شود و نقش کارگزاران در تنظیم بازار تاثیر گذار است.

کد خبر 229705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =