برگزاری جلسه توجیهی مزایده فروش گازهای مشعل

جلسه توجیهی مزایده فروش گازهای مشعل امروز عصر با حضور مدیران عامل شرکت ملی نفت و گاز ایران و برخی از مدیران عامل شرکتهای تابعه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار شانا، شرکت ملی نفت ایران برای جلوگیری از سوختن گازهای مشعل با هدف ایجاد ارزش افزوده از این منابع و کاهش آلودگیهای ناشی از سوختن آنها، روز دوشنبه (٢٦ آبان ماه) فراخوان عمومی صادر کرد و در پی اعلام این فراخوان، نخستین جلسه توجیهی ٥ آذرماه برگزار می شود.

در این جلسه توجیهی به همه پرسشهای متقاضیان در مورد میدانها و فرآیند مزایده پاسخ داده می شود، البته لازم است که تقاضانامه تکمیل شده تمایل به حضور در جلسه توجیهی که به شرح فرم پیوست شده در فراخوان آمده است، پیش از برگزاری نشست به مدیریت سرمایه گذاری شرکت ملی نفت ایران ارسال شود.

پس از جلسه توجیهی، متقاضیان می توانند به شرکتهای تابعه مسئول فروش گاز مشعل مراجعه کنند تا هماهنگیهای لازم برای اجرای مراحل بعدی از جمله بازدید از محل، موقعیت مشعل، امکان تامین زمین مورد نیاز و ... از سوی شرکت تابعه مورد نظر متقاضی صورت گیرد.

متقاضیان واجد شرایط خرید گاز برای هرگونه بهره‌گیری از این گازها از جمله احداث واحدهای تولید برق می توانند درخواستها، مدارک و مستندهای لازم برای شرکت در مزایده را بر اساس "دستورعمل فرآیند دریافت و ارزیابی مدارک متقاضیان خرید گازهای مشعل" از روز شنبه (٨ آذرماه) تا جمعه (١٩ دی ماه) به شرکتهای فرعی ذیربط خود ارسال کنند.

شرکتهای فرعی نیز بر اساس دستورعمل فرآیند دریافت و ارزیابی مدارک متقاضیان، مدارک و مستندها و قیمتهای پیشنهادی را از سوی متقاضیان برای خرید گازهای مشعل را بررسی کنند و در نهایت نتیجه نهایی و اسامی برندگان مزایده اواخر بهمن ماه اعلام می شود .

پس از اعلام اسامی برندگان مزایده، قرارداد فروش گازهای مشعل با متقاضیان منتخب از سوی شرکتهای فرعی شرکت ملی نفت ایران (از روز دوم تا بیستم اسفندماه)، امضا می شود. 

کد خبر 229712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =