۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۸
  • کد خبر: 229729
تجهیزات سوخترسانی هواپیمایی، داخلی سازی شد

تجهیزات سوخترسانی به هواپیما در اداره کل سوختگیری هواپیمایی داخلی سازی شده است.

رئیس اداره کل سوختگیری هواپیمایی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، به خبرنگار شانا، گفت: همسو با سیاستهای کلان وزارت نفت مبنی بر داخلی سازی تجهیزات مورد نیاز بخشهای مختلف این صنعت، اداره کل سوختگیری هواپیمایی نیز با تکیه بر دانش فنی کارشناسان مهندسی و خدمات فنی، داخلی سازی تجهیزات را در دستور کار قرار داده است.

علی هرندی، ساخت و بهره برداری از 8 واحد سوخترسان با بهره گیری از امکانات و توانمندیهای موجود، همچنین عقد قرارداد با شرکتهای سازنده ایرانی برای ساخت سری جدید واحدهای سوخترسان، با ظرفیتهای 20، 40 و 80 هزار لیتری از دستاوردهای تکیه بر دانش و تجربه داخلی است.

وی تصریح کرد: واحدهای سوختگیری ساخته شده در داخل، علاوه بر جلوگیری از خروج سالانه مقادیر قابل توجه ارز از کشور، با مشابه خارجی آن نیز رقابت می کند و حتی امکان صادرات آن را نیز فراهم آورده است.

هرندی همچنین گفت: کانترالکترونیکی واحدهای سوخترسان، نشانگر دور پمپ الکترونیکی، دسته ددمن الکترونیکی، همچنین تغییر دور موتور واحدهای سوخت رسان و کولار کاپلینگ، دیگر تجهیزات ساخته شده در اداره کل سوختگیری هواپیمایی است.

وی با بیان این که تجهیزات ساخته شده در اداره کل سوختگیری هواپیمایی در قالب نمایشگاهی از دستاوردها در معرض دید عموم قرار گرفته است، گفت: این مجموعه که نمایشی از توانمندی مهندسان و فعالان این اداره کل به شمار می آید، با هدف حمایت از تولید ملی و رونق اقتصادی کشور دایر شده است.

کد خبر 229729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =