۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۰
  • کد خبر: 229734
کمیته بحران در منطقه ویژه پارس تشکیل شد

کمیته بحران منطقه ویژه پارس با حضور معاون انرژی سازمان پدافند غیر عامل کشور و مدیرکل بحران و پدافند غیرعامل وزارت نفت تشکیل شد.

به گزارش شانا، یوسفی در کمیته بحران منطقه ویژه پارس با تاکید بر اهمیت برگزاری این مانور گفت:  ارتقای سطح آمادگی کارکنان در برابر شرایط بحرانی و ارزیابی از واکنش نیروهای امدادی نقش بسزایی در کاهش آسیب های جانی، مالی و زیست محیطی دارد که لازم است نقش آموزش کارکنان در مقابله با شرایط بحران نیز جدی گرفته شود.

سردار مطیعی نیز با ابراز رضایت از کیفیت و ابعاد این مانور گفت: شرکتهای مستقر در منطقه باید با اتخاذ تدابیر لازم ضمن ارتقای استانداردهای ایمنی و زیست محیطی، سطح آسیبها و خسارتهای احتمالی در شرایط بحرانی را کاهش دهند.

با همکاری سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، مانور نشت مواد شیمیایی از مخازن پتروشیمی پردیس با هدف ارتقای آمادگی منطقه و ارزیابی از واکنش نیروها در شرایط بحران برگزار شد.

همزمان با این مانور، کمیته بحران منطقه ویژه پارس با حضور مهدی یوسفی، مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس، سردار مطیعی، معاون انرژی سازمان پدافند غیر عامل کشور، زیدی فرد، مدیرکل بحران و پدافند غیرعامل وزارت نفت و دیگر اعضای این کمیته در ساختمان شهید تندگویان سازمان منطقه ویژه پارس برگزار شد.

کد خبر 229734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =