نفت تهران با تمام توان به مصاف صنعت ساری می‌رود

مربی تیم نفت تهران اظهارکرد: صنعت ساری، حریفی سختکوش است و نفت به بازی با این تیم و پرسپولیس به یک دید نگاه می‌کند.

به گزارش شانا، در حالی که علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال نفت تهران به دلیل جلسه با مسئولان این باشگاه در نشست خبری حاضر نشده بود، محمد خرمگاه، مربی این تیم درباره دیدار فردا مقابل صنعت ساری گفت: بازی سختی برای هر دو تیم است، چراکه صنعت ساری یک حریف سختکوش است و ما همین نگاهی که به بازی با پرسپولیس و تراکتورسازی داریم به بازی با صنعت ساری هم داریم، به همین دلیل مقابل این تیم با تمام قوا بازی می‌کنیم.

وی ادامه داد: این بازی، بازی مهمی برای ماست و امیدوارم به دور از حاشیه‌ها شاهد یک بازی زیبا باشیم و هر تیمی که بتواند از موقعیت‌هایش بهتر و بیشتر استفاده کند برنده از زمین خارج شود. البته امیدواریم ما از موقعیت‌هایمان به بهترین شکل استفاده کنیم و ضریب اشتباهات بازیکنان هم پایین باشد.

مربی تیم فوتبال نفت تهران درباره مصاحبه بیرانوند که مدعی شده بود برای جلوگیری از استفاده از جادو جنبل باید در این بازی فکری کرد، گفت:‌ ما همیشه به فوتبال مثبت نگاه می‌کنیم و به حاشیه‌ها کاری نداریم و دنبال این هستیم که همه اتفاقات در زمین فوتبال رخ دهد. البته بیرانوند نظر شخصی‌اش را گفته اما از نظر ما هر چه هست در داخل زمین رقم خواهد خورد و با آنالیز حریف می‌خواهیم کار را در زمین تمام کنیم.

خرمگاه اظهارکرد: برای این بازی محروم نداریم اما سعید لطفی و سیامک کوروشی مصدومان ما هستند.

وی در پاسخ به این سئوال که به دلیل در پیش بودن بازی با پرسپولیس آیا مقابل صنعت ساری با همه قدرت بازی می‌کنید یا نه، تصریح کرد: همان نگاهی که به بازی با پرسپولیس داریم به بازی با صنعت ساری هم داریم، به همین دلیل با همه توان به میدان می‌رویم چرا که از این راه سریع‌تر می‌توانیم به آسیا برسیم و قهرمان شدن در این جام سریع‌تر است.

امیرحسین بابازاده، مدیر رسانه‌ای باشگاه نفت تهران هم درباره مسائل مالی این باشگاه گفت: تاکنون حدود 40 درصد از مبالغ بازیکنان پرداخت شده و تا هفته آینده نیز 10 درصد دیگر پرداخت خواهد شد و پاداش بازی با تراکتورسازی و پاداش برد در بازی فردا را قبل از بازی با پرسپولیس به بازیکنان می‌دهیم.

کد خبر 229746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =