یازدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی کیش دیماه برگزار می شود

یازدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی کیش با حضور شرکتهای داخلی و خارجی فعال در عرصه انرژی از 22 تا 25 دیماه امسال در جزیره کیش برگزار می شود.

به گزارش شانا، یازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی انرژی کیش با تاکید بر سرمایه گذاری در حوزه انرژی و شناخت ظرفیتهای موجود با حضور شرکتهای داخلی و خارجی در جزیره کیش برگزار می شود.

در این نمایشگاه آخرین فرصتها و ظرفیتهای سرمایه گذاری، سرمایه پذیری، دستاوردهای سازندگان و تولیدکنندگان نفت، گاز، پتروشیمی، آب، برق و انرژیهای نو عرضه می شود.

در این دوره از نمایشگاه بین المللی انرژی کیش، نمایندگانی از کشورهای چین، ترکیه، ایتالیا، هند، کره جنوبی، تایوان، جمهوری آذربایجان، مالزی، فرانسه، امارات متحده عربی و آلمان حضور خواهند داشت.
 
این دوره از نمایشگاه با همکاری وزارت نفت ایران، شرکت ملی نفت ایران، شرکت ملی گاز ایران شرکت ملی صنایع پتروشیمی، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران، شرکت پشتیبانی ساخت و تهیه کالای نفت تهران، شرکت طراحی و مهندسی و تامین قطعات و مواد شیمیایی صنایع پتروشیمی (اسپک)‏، انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران، سندیکای صنعت برق ایران و انجمن صنفی شرکتهای صنعت آب و فاضلاب برگزاری می شود.

در طول برگزاری نمایشگاه، نشستهای تخصصی با رویکرد سرمایه گذاری و سرمایه پذیری و بازدید مدیران و کارشناسان صنعت نفت، گاز، پتروشیمی، آب، برق و انرژی های نو برگزار می شود.
کد خبر 229805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =