پیروزی پالایش نفت آبادان مقابل شهرداری تبریز

تیم والیبال نشسته پالایش نفت آبادان در هفته چهارم لیگ برتر باشگاههای کشور مقابل شهرداری تبریز به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار شانا در مناطق نفتخیز جنوب در این دیدار که در سالن دانشکده نفت آبادان برگزار شد، تیم نفت با نتیجه  سه ـ یک بر تیم میهمان غلبه کرد.

علی عاشوری و محمدرضا دامغانی کار قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.

تیم والیبال نشسته پالایش نفت آبادان که تا کنون سه بازی در لیگ برتر انجام داده است با سه امتیاز در رده ششم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد.

سرمربی تیم والیبال نشسته صنعت نفت آبادان پس از پیروزی مقابل شهرداری تبریز در نشست خبری گفت: شرایط ما در جدول نابسامان بود و برای بهبود وضع نیاز به امتیاز این بازی داشتیم.

عبدالزهرا سیلاوی زاده  افزود: بازی برای هر دو تیم مهم بود زیرا کسب 3 امتیاز باعث صعود تیم پیروز در جدول رده بندی می شد.

وی اظهار کرد: با استفاده از امتیاز میزبانی در این بازی پیروز شدیم هر چند که تیم شهرداری هم برای دست یافتن به 3 امتیاز تلاش زیادی کرد.

سیلاوی زاده گفت: مقابل تیمی به پیروزی رسیدیم که بازیکنان آن نسبت به بازیکنان ما تجربه بیشتری داشتند اما از لحاظ انگیزه ما بهتر بودیم.

همچنین سرمربی تیم شهرداری تبریز گفت: پالایش نفت آبادان از لحاظ ساختار تیمی بهتر از ما بود و برای پیروزی انگیزه زیادی داشت.

علیرضا زنده گر افزود: البته هدف ما کسب 3 امتیاز این بازی بود اما حریف با بازی هماهنگی که انجام داد مانع رسیدن به هدفمان شد.


 در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال جوانان / نفت آبادان برابر مس کرمان شکست خورد

تیم فوتبال جوانان صنعت نفت آبادان در هفته چهارم لیگ برتر باشگاههای کشور برابر مس کرمان تن به شکست داد.

این دیدار در زمین پیروز آبادان برگزار شد و تیم مس کرمان با تنها گل بازی که در دقیبقه 70 توسط مهدی سلمانی به ثمر رسید به پیروزی دست یافت.

کد خبر 229822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =