دروازه بان نفت تهران مقابل صنعت ساری شاهکار کرد

سرمربی نفت تهران، دروازه بان تیمش را در بازی مقابل صنعت ساری بهترین دروازه بان ایران خواند و گفت: ما تنها یک شاهکار در این رقابت داشتیم و تفاوت تیم با صنعت ساری تنها در علیرضا بیرانوند بود.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در نشست خبری پس از پیروزی بر صنعت ساری با اشاره به تساوی تیمش در وقتهای معمول و اضافی بازی مقابل این تیم، یادآور شد: ما مقابل صنعت ساری به تساوی یک ـ یک رسیدیم که این نتیجه برای ما یک تلنگر بود. تیم ما توانسته بود مقابل استقلال، سپاهان و تراکتورسازی پیروزی راحتی به دست بیاورد اما صنعت ساری ما را اذیت کرد. آنها به ما تلنگری زدند که تفاوتی بین تیمهای لیگ دسته دوم و لیگ برتری وجود ندارد و باید یادی از مرحوم دهداری کنم که همیشه می‌گفت در فوتبال تفاوتی وجود ندارد.

منصوریان ادامه داد: امروز نمی‌خواهم درباره مسائل فنی صحبت کنم. حیف است که مردم استان مازندران در لیگ برتر تیمی ندارند. به نظرم آنها پتانسیل لازم را دارند که به لیگ برتر بیایند.

وی افزود: برای من جای تعجب داشت که برای یک تیم دسته دومی هواداران با 15 اتوبوس به تهران بیایند و با ادبیات مناسبی تیم خود را تا انتهای بازی تشویق کنند.

منصوریان با بیان این که تیمش بعد از شش ماه تلاش و کوشش توانسته است در رده دوم جدول لیگ برتر قرار بگیرد درباره تیم صنعت ساری گفت: ما یک تیم لیگ برتری هستیم که اکنون در بالای جدول قرار گرفته‌ایم اما اعتقاد دارم بازیکنان صنعت ساری نیز چیزی از بازیکنان لیگ برتری کم ندارند. دست کم دو سه بازیکن این تیم در حد لیگ برتر هستند و امیدوارم استان مازندران که نساجی قائمشهر و صنعت ساری را در اختیار دارد بتواند در سالهای آینده در لیگ برتر نماینده داشته باشد.

وی افزود: تماشاگران صنعت ساری به اندازه تماشاگران تراکتورسازی تیمشان را تشویق کردند و امیدوارم استان مازندرانی که در دهه 70 بازیکنان بسیار خوبی را به فوتبال ما معرفی کرد بتواند دوباره در سطح نخست فوتبال کشور باشد. صنعت ساری که یک تیم دسته دومی بود در ورزشگاه تختی ما را اذیت کرد و باید به این موضوع اعتراف کنم.

منصوریان با اشاره به این که صنعت ساری تیم بسیار خوبی بود که دو تیم لیگ برتری را حذف کرد اما خوشبختانه ما توانستیم از سد آنها عبور کنیم به تمجید از دروازه‌بان تیمش پرداخت و عنوان کرد: در بازیهای قبلی علی قربانی، غلامرضا رضایی و ایمان مبعلی شاهکار تیم ما بودند اما مقابل صنعت ساری فقط یک نفر شاهکار ما بود. علیرضا بیرانوند مقابل صنعت ساری شاهکار کرد و تفاوت تیم نفت و صنعت ساری فقط بیرانوند بود. او باعث شادی ما شد و به نظرم این دروازه‌بان اکنون بهترین دروازه‌بان ایران است.

وی افزود: ما دو دروازه‌بان بسیار خوب در تیممان داریم که امیدوارم با نظر کادر فنی تیم ملی یکی از آنها ملی‌پوش شود و مسافر جام ملتهای آسیا باشد.

منصوریان در پاسخ به این سؤال که تیمش دو بازی تا قهرمانی جام حذفی فاصله دارد و آیا می‌تواند به این عنوان برسد یا نه، گفت: کار بسیار سختی است. ما دو بازی پیش‌رو داریم که هر کدام اندازه یک سال می‌گذرد. نخستین بازی ما با پدیده خواهد بود که با توجه به برد خارج از خانه آنها مقابل تراکتورسازی باید در مشهد میهمان آنها باشیم. امیدوارم بازی شایسته‌ای مقابل پدیده انجام دهیم و با کمک امام رضا(ع) سربلند از این بازی خارج شویم.

کد خبر 229838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =