امضای 3 تفاهم نامه پژوهشی در پخش فرآورده های نفتی گلستان

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گلستان با مراکز علمی – تحقیقاتی استان گلستان سه تفاهمنامه امضا کرد.

به گزارش شانا، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گلستان با تاکید بر گسترش همکاریهای پژوهشی – کاربردی و ارتباط بیش از پیش علم و صنعت، اظهار کرد: این تفاهمنامه ها با دانشگاه آزاد گرگان، علمی کاربردی استان گلستان و اداره کل استاندارد این استان امضا شده است.

امیر بنی کریمی تصریح کرد: بهره گیری از ظرفیتهای دانشگاهی با هدف بالا بردن توان علمی و کاربردی کردن آنها در محیطهای صنعتی، از جمله اهداف مهم مورد توجه در این تفاهمنامه هاست.

به گفته وی برگزاری نشستها و کارگاههای آموزشی، ایجاد زمینه های مناسب برای بهره گیری از توانمندیهای دو طرف در تفاهنمامه، اجرای طرحهای تحقیقی و توسعه فناوری مورد نیاز شرکت پخش منطقه گلستان، همچنین تدوین جدید استانداردهای ملی و همکاری در برگزاری دوره های آموزشی رشته های مورد نیاز این شرکت، موارد مورد توجه دراین تفاهمنامه ها است.

بنی کریمی امضای این تفاهمنامه های پژوهشی را گامی برای نزدیک شدن دانشگاه با صنعت نفت خواند و گفت: با معرفی کردن بیش از پیش شرکت پخش به دانشگاهها و مراکز علمی، باید تلاش کرد تا از ظرفیتهای مراکز تحقیقی برای ارتقای توان علمی صنعت پخش فرآورده های نفتی استفاده بهینه ای شود.

کد خبر 229843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =