تلاقی بازیگران اصلی عرصه اقتصاد در نمایشگاههای تخصصی صنعت نفت

نمایشگاههای تخصصی نفت و گاز محلی برای تلاقی بازیگران اصلی عرصه اقتصاد است.

به گزارش شانا، معاون وزیر نفت در امور مهندسی در بازدید از غرفه شرکت گاز استان بوشهر در ششمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی استان بوشهر با بیان این که صنعت نفت پیشرو و موتور محرک اقتصاد کشور است، گفت: برگزاری نمایشگاههای تخصصی نفت و گاز می تواند محل تلاقی بازیگران اصلی عرصه اقتصاد از جمله تولید کنندگان و مصرف کنندگان باشد.

عماد حسینی با اشاره به برگزاری مستمر نمایشگاههای تخصصی نفت و گاز در 4 استان تهران، بوشهر، خوزستان و فارس افزود: در برگزاری این نمایشگاهها باید شاهد تقویم و زمان بندی خاصی باشیم.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی، یادآور شد: صنعت نفت باید ضمن توجه به موضوع اقتصاد مقاومتی به عنوان نقشه راه، آن را سرلوحه اقدامها و فعالیتهای پیش رو قرار دهد.

وی همچنین با اشاره به 2 اصل مهم برونگری و درون زایی خاطر نشان کرد: ضمن افزایش تعاملات با کشورهای دیگر و افزایش سرمایه گذاری خارجی، باید به تقویت شرکتهای دانش بنیان پرداخته و از آنها استفاده کرد.

حسینی در ادامه با اشاره به حجم بالای فعالیتها در وزارت نفت، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم با بالا بردن نقش تعاملات بین المللی در راه دستیابی به اهداف پیش رو گام برداشته و بر پایه مهندسی ارزش، این اهداف را محقق سازیم.

وی افزود: در بخش خصوصی توانمندی خوبی مشاهده می‌کنیم و وزارت نفت نیز در تلاش برای ایجاد تعامل سازنده با بخش خصوصی است.

معاون وزیر نفت تاکید کرد: رویکرد جدید وزارت نفت تعامل با بخش خصوصی است و بنده همواره به تعامل و مشورت با بخش خصوصی تاکید داشته و دارم و روند کار خود را با مشورت با بخش خصوصی دنبال می‌کنیم.

کد خبر 229858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =