معرفی 28 برگزیده در ششمین جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نفت

28 برگزیده حقیقی و حقوقی در جلسه نهایی ممیزی ششمین جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نفت معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار شانا مدیرکل امور پژوهش وزارت نفت شامگاه امشب (چهارشنبه، 26 آذر) در نشست هیئت ممیزی مستقل جشنواره پژوهش و فناوری گفت: 28 برگزیده حقیقی و حقوقی وزارت نفت در این حوزه انتخاب و در جشنواره ای که در ماه آینده برگزار می شود، معرفی و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

یوسف جوادی نیا افزود: امسال قرار است علاوه بر 28 منتخب اصلی، برخی افراد که در این ممیزی از امتیاز بالایی برخوردار شده اند نیز با اهدای لوح سپاس تقدیر می شوند.

وی با بیان این که 88 برگزیده حقیقی و حقوقی مورد غربالگری قرار گرفته اند، گفت: از این میان قرار است، 20 فرد حقیقی و 8 فرد یا پروژه حقوقی به عنوان برگزیده اصلی معرفی شوند.

به گفته این مقام مسئول برگزیدگان حقیقی و حقوقی شامل 5 فناور برتر، 8 پژوهشگر برتر در حوزه فنی و علوم انسانی، 5 کارشناس پژوهشی برتر در حوزه فنی و علوم انسانی، 2 مدیر و رئیس پژوهشی برتر، 6 پروژه پژوهشی یا فناوری برتر و یک مرکز تحقیقاتی برتر می شود.

جوادی نیا با بیان این که امسال نفرات به صورت اول و دوم و سوم انتخاب نشده اند، تاکید کرد: همه منتخبین با عنوان برتر معرفی خواهند شد.

وی درباره روش انتخاب افراد برگزیده با بیان این که امسال نسبت به سال گذشته تعداد افراد منتخب افزایش یافته است، تاکید کرد: امتیازاتی که به افراد تعلق گرفته بر اساس آئین نامه موجود در پژوهش و فناوری وزارت نفت بوده است؛ این در حالی است که در نهایت نظر هیئت ممیزه در مورد افراد بر میزان امتیاز آنها ارجح است.

بر اساس این گزارش بازه زمانی مورد نظر برای اعطای امتیاز به افراد و انتخاب آنها یک ساله (سال 92) و در برخی موارد دو ساله بوده است.

به گزارش خبرنگار شانا هیئت ممیزه مستقل جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نفت متشکل از دکتر توفیقی، دکتر واشقانی، دکتر انبیا، دکتر توفیق و دکتر امیدخواه از خارج صنعت نفت، همچنین دکتر معظمی و دکتر سلحشور از مدیران صنعت نفت بوده است.

بر پایه این گزارش امتیازدهی اولیه به برگزیدگان پیشنهادی در جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نفت دوشنبه گذشته (٢٤ آذرماه) انجام شد.

در نشست قبلی مدارک برگزیدگان پیشنهادی بررسی، طبقه بندی و امتیازدهی اولیه شد.

معاونت پژوهش و فناوری وزارت نفت، این جشنواره را در ١٧ دی ماه و در ایام ولادت پیامبر اسلام (ص) و هفته وحدت با حضور حدود ٧٠٠ نفر مهمان در پژوهشگاه صنعت نفت برگزار می کند.

از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره، تبیین اهمیت پژوهش و فناوری در توسعه و پیشبرد اهداف و ماموریتهای صنعت نفت، نهادینه سازی و ارتقای جایگاه و نقش پژوهش، فناوری و نوآوری در برنامه ریزیهای کلان صنعت نفت، ارج نهادن به تلاشها و فعالیتهای همکاران شاغل در حوزه های پژوهش و فناوری و حمایت از پژوهشگران، فناوران، مخترعان، نوآوران برای تقویت انگیزه های آنان عنوان شده است.

کد خبر 231177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =