خبرهای خوبی از تبدیل کیش به یک مرکز تجارت نفت داریم

مدیرعامل شرکت پشتیبانی ساخت و تهیه کالای نفت تهران از تبدیل منطقه آزاد تجاری کیش به یک" Oil Business Center " خبر داد و گفت: در آینده خبرهای خوبی در مورد این اتفاق مهم خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار شانا، عزت الله اکبری امروز عصر در سمینار ارتقاء توان ساخت داخل 10 گروه خانواده کالا و تجهیزات اولویت دار صنعت نفت با تاکید بر اینکه همه چیز برای حضور پرشور سازندگان صنعت نفت در مناقصه ساخت 10 کالای اولویت دار صنعت نفت فراهم شده است، گفت: مهندسی قانونی برای حضور سازندگان صنعت نفت در این عرصه صورت گرفته است و باور ما این است که با این همراهی اتفاق مهمی رخ خواهد داد.

وی تصریح کرد: همانطور که مردم بدون هیچ دعوت عمومی خودشان در 22 بهمن به خیابانها می آیند و کل بافته های نظام استکباری را رشته می کنند و حمایتشان را از نظام اسلامی اعلام می کنند ، ما نیز باید در عرصه صنعت نفت همین فراخوانها را داشته باشیم و به عرصه بیاییم.

وی با تاکید بر اینکه هماهنگیهای قانونی برای برگزاری مناقصه 10 گروه خانواده کالا و تجهیزات اولویت دار صنعت نفت فراهم شده است، افزود: حالا که زمینه های این همکاری در این فرصت بی سابقه فراهم شده است، باید همدیگر را پیدا کنیم و این پروژه بزرگ و مهم را به سرانجام برسانیم.

اکبری تاکید کرد که روند بررسیها و ارزیابیهای شرکت پشتیبانی ساخت و تهیه کالای نفت تهران در زمان اجرای مناقصات و ساخت این 10 قلم کالا متوقف نخواهد شد و افزود: به محض امضای قرارداد این 10 گروه کالاهای اساسی صنعت نفت و رسیدن به نقطه مطلوب در اجرا و ساخت ، بنا بر تاکید شخص وزیر نفت به سراغ گروه بعدی کالاهای اساسی صنعت نفت خواهیم رفت و این روند را بدون وقفه ادامه خواهیم داد.

وی خطاب به نمایندگان شرکتهای منتخب برای حضور در مناقصه 10 گروه کالای اولویت دار صنعت نفت که در این سمینار حضور داشتند، گفت: وقتی توان اجرای کاری را داریم درست نیست که برای تهیه آن به دیگران محتاج باشیم و اگر این اتفاق بیافتد خدا و خلق خدا از ما راضی نخواهند بود.

اکبری در ادامه تصریح کرد: این جلسات برای هماهنگی بیشتر بین ما، شرکتهای خریدار این کالاها و شما سازندگان است و در ادامه نیز منتظر ارائه نظرات و پیشنهادات شما در مورد جزئیات این پروژه و حتی قرارداد و مدل آن هستیم. به عبارتی از آنجایی که نمی خواهیم این مسیر را یک طرفه برویم ، نمی خواهیم قراردادمان هم یک طرف باشد و قاعده برد- برد باید رعایت شود.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی ساخت و تهیه کالای نفت تهران در ادامه از برنامه آتی این شرکت برای تبدیل منطقه آزاد تجاری کیش به یک" Oil Business Center " بنا بر تاکید وزیر نفت خبر داد و گفت: یکی از پروژه های در دستور کار که مدتهاست در حال برنامه ریزی برای آن هستیم همین پروژه است و در آینده خبرهای خوبی در مورد آن خواهیم داشت.

کد خبر 231186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =