ارسال 3.2 میلیارد لیتر انواع فرآورده نفتی به مبادی مصرف از منطقه اراک

میزان فرآورده‌های نفتی ارسالی منطقه پخش اراک به مبادی مصرف در 9 ماه امسال به حدود 3.2 میلیارد لیتر رسید.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اراک (استان مرکزی) به خبرنگار شانا، گفت: امسال تاکنون سه میلیارد و 193 میلیون و 395 هزار لیتر انواع فرآورده نفتی شامل بنزین موتور، نفت سفید، نفت گاز و نفت کوره به مبادی مصرف (نیروگاهها، صنایع و جایگاههای عرضه سوخت) ارسال شده است.

کرامت ویس کرمی، مقدار بنزین ارسال شده به مبادی مصرف (بخش حمل و نقل) را در بازه زمانی یاد شده، 419 میلیون و 541 هزار لیتر و نفت سفید ارسالی به مناطق مختلف استان مرکزی را در 9 ماه امسال، 28 میلیون و 546 هزار لیتر اعلام کرد.

وی با بیان این که نفت گاز از دیگر فرآورده‌های ارسالی به مبادی مصرف(نیروگاه و بخش صنعت، کشاورزی) است، تصریح کرد: امسال تاکنون یک میلیارد و 76 میلیون  و 339 هزار لیتر نفت گاز به این بخشها ارسال شده است.

ویس کرمی نفت کوره ارسالی به مبادی مصرف (نیروگاهها) را نیز در بازه زمانی یادشده، یک میلیارد و 697 میلیون و 515 هزار لیتر اعلام و اظهارکرد: رودشور، شهید مفتح، سهند بناب، رامین اهواز، شهید رجایی قزوین و امام خمینی (ره) شازند اراک، نیروگاههایی هستند که سوخت مایع برای آنها ارسال می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اراک، گفت: تامین سوخت هواپیما و ارسال آن به فرودگاههای مختلف، از دیگر مسئولیتهای این منطقه است.

به گفته وی در 9 ماه امسال، نزدیک به 85 میلیون لیتر سوخت به فرودگاههای لرستان، ایلام، اهواز، همدان و اراک، ارسال شده است.

ویس کرمی همچنین ارسال گاز مایع به مبادی مصرف را در این بازه زمانی 450 میلیون لیتر اعلام کرد.

کد خبر 231240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =