برگزاری ششمین یادواره وزیر شهید در آبادان

ششمین یادواره وزیر شهید، تندگویان و شهدای صنعت نفت، با حضور مقامهای کشوری در آبادان گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار اعزامی شانا به آبادان، مدیرتوسعه منابع انسانی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی در این باره، گفت: برگزاری این یادواره، حسب تصمیم های ستاد امور ایثارگران صنعت نفت، امسال به شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران واگذار شده است.

نصر اصفهانی، افزود: موقعیت استراتژیک آبادان، همچنین پایداری و مقاومت مردم آن در دفاع مقدس، موجب شد تا این یادواره امسال به میزبانی پالایشگاه آبادان برگزار شود.

به گفته وی، در ششمین یادواره وزیر شهید، تندگویان و شهدای صنعت نفت، علاوه برمقامهای کشوری و مسئولان صنعت نفت، خانواده های 600 شهید صنعت نفت خوزستان نیز حضور دارند.

مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی پالایش و پخش اظهار کرد: به دلیل کثرت خانواده های شهدا و پراکندگی آنها در کشور، امسال از خانواده شهدای صنعت نفت ساکن در استان خوزستان دعوت شده است تا در این آیین شرکت کنند.

وی تصریح کرد: از چهار ماه پیش تاکنون، با تشکیل ستاد مرکزی این یادواره در تهران و یک ستاد اجرایی در پالایشگاه آبادان، مقدمات برگزاری این مراسم کلید خورده است.

نصر اصفهانی تاکید کرد: همه برنامه ریزیها از سوی ستاد مرکزی شرکت ملی پالایش و پخش، متشکل از مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش و مشاور وزیر در امور اجرایی ایثارگران، فرمانده بسیج، رئیس روابط عمومی و رئیس منابع انسانی، انجام شده و تاکنون نیز طبق برنامه پیش رفته است.

کد خبر 231266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =