تاسیس شرکت ملی حفاری پاسخی شایسته به پایان دادن به وابستگی صنعت نفت کشور است

به مناسبت یکم دیماه، سالروز تاسیس شرکت ملی حفاری ایران از سوی مدیرعامل این شرکت پیامی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار شانا در مناطق نفتخیز جنوب،  متن پیام مهندس حیدر بهمنی به این شرح است:

با حمد و سپاس به درگاه خداوند سبحان ، صمیمانه ترین سلام خود را در آستانه سی و پنجمین سالگرد تاسیس شرکت ملی حفاری ایران به شما سختکوشان صنعت حفاری تقدیم می دارم.

یکم دیماه هر سال، یادآور شکل گرفتن شرکت ملی حفاری ایران است، نهالی صنعتی برخاسته از متن ارزشهای انقلاب اسلامی که پس از پیگیریهای مستمر کارکنان به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی ( ره ) به ثمر نشست.

تاسیس این شرکت را باید یکی از دستاوردهای درخشان انقلاب در حوزه اقتصاد و پاسخی شایسته به پایان دادن به وابستگی صنعت نفت کشور در سالهای پیش از انقلاب دانست.

راز ماندگاری این شرکت در کارکنانی مومن، متعهد و متخصص نهفته است که با مسئولیت پذیری، کار صادقانه ، وفاداری به آرمانهای انقلاب و لبیک گویی به آن فرمان تاریخی ، پیچیده ترین و دشوارترین ماموریتهای سازمانی را با عشق به این سرزمین مقدس و اعتلای ایران عزیز با موفقیت به انجام رسانده اند.

کارکنان خدوم و ولایتمدار شرکت ملی حفاری ایران طی این سالها، پویا، فعال و با انگیزه در شرایط سخت و محدودیتهای ایجاد شده، همواره رشد، توسعه و شکوفایی این صنعت راهبردی را در سرلوحه کار خود قرار داده و فعل خواستن و توانستن را معنا بخشیدند.

شرکت ملی حفاری ایران حرکت خود را براساس برنامه های تدوین شده صنعت نفت کشور پایه ریزی کرده و همسو با افق سند چشم انداز در حرکت است، از این رو برای تحقق اهداف ترسیم شده توجه به افزایش راندمان کار و بهره وری، به کارگیری تکنولوژیهای نوین، ایجاد رقابت در بخشهای مختلف ، بهینه کردن هزینه ها، سرعت، دقت و ایمنی در کار ، بهره گیری از همه پتانسیل سازمان، توسعه زیرساختهای نرم افزاری و سخت افزاری، ارتقای فرآیند تصمیم سازی و تصمیم گیری ، تکیه بر اندیشه و خرد جمعی ، دانش محوری ، انگیزش نیروی انسانی و ... ضروری است.

آینده ای روشن در انتظار ماست که باید با کار و تلاش مضاعف و مدیریت جهادی و تکیه بر توانمندیهای داخلی در راستای سیاستهای اقتصاد مقاومتی با عزمی جزم گام برداریم.

عملکرد درخشان شرکت ملی حفاری ایران در سی و پنج سال گذشته نشان از عزت ، اقتدار و شتاب در پاسخگویی به نیازهای صنعت نفت کشور دارد.

باعث افتخار است که این شرکت جایگاه خود را در فرآیند تولید نفت و گاز حفظ کرده و به عنوان بزرگترین شرکت حفاری کشور و ارائه دهنده خدمات یکپارچه فنی و مهندسی نقش کلیدی خود را ایفا کرده است.

از این رو شایسته می داند از تلاشهای شبانه روزی و مجدانه یکایک همکاران گرانقدر که در جهت منویات مقام معظم رهبری و آرمانهای مقدس شهیدان انجام می دهید، صمیمانه تشکر و قدردانی کنم.

از خداوند بزرگ، توفیق خدمت، سربلندی و عزت مستمر برای همه همکاران ارجمند و خانواده های گرانقدر آنان را مسئلت دارم.

برپایه این گزارش، شرکت ملی حفاری ایران، یکم دیماه 1358 به فرمان امام خمینی (ره) تاسیس شد، این شرکت هم اکنون بزرگترین شرکت حفاری کشور است که بخش عمده ای از عملیات حفاری و خدمات تخصصی این صنعت را در مناطق نفتخیز خشکی و دریایی میهن اسلامی ارائه می دهد.

کد خبر 231271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =