نفت امیدیه در رده چهارم جدول قرار گرفت

در مسابقات واترپلو جام باشگاههای آسیا تیم نفت امیدیه یکی از نمایندگان کشورمان، در رده چهارم جدول این رقابتها قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار شانا در مناطق نفتخیز جنوب، در آخرین روز این مسابقات تیم نفت امیدیه در دیدار با تیم قادسیه الخبر نماینده عربستان، بازی را با نتیجه 16 بر 14  واگذار کرد.

در فینال این مسابقات  که عصر شنبه در استخر بین المللی 9 دی ورزشگاه شیرودی تهران برگزار شد، تیم زرین معدن آسیا دیگر نماینده کشورمان نیز در مقابل تیم آستانه قزاقستان متوقف شد.

در این رقابتها که از روز دوشنبه (24 آذرماه) با حضور 8 تیم از پنج کشور آغاز شده بود، تیمهای آستانه قزاقستان، زرین معدن آسیا، قادسیه الخبر عربستان، نفت امیدیه، القادسیه کویت و آلماتی قزاقستان، الکویت و نماینده افغانستان به ترتیب اول تا هشتم شدند.

سرمربی تیم واترپلو نفت امیدیه در پایان دیدار این تیم با قادسیه الخبر عربستان در گفتگو با خبرنگاران از قضاوت داور عرب زبان و عملکرد وی در مسابقات واترپلو جام باشگاههای آسیا انتقاد کرد.

سعید مخلفی با بیان این که برای داوری بسیار متاسفم و نمی دانم چرا در مقابل یک تیم عربی از داور عرب زبان استفاده کردند، افزود: این بدترین داوری طول عمرم بود و بازیکنانم تقصیری در این شکست نداشتند.

سرمربی نفت امیدیه اظهار کرد: اگر داوری ضعیف باشد تمرکز تیم به هم می خورد و باعث می شود چنین گلهایی دریافت کنیم.

سرمربی صربستانی تیم قادسیه الخبر عربستان نیز گفت: از مسئولان برگزارکننده این مسابقات و فدراسیون شنای ایران به خاطر سطح بالای رقابتها تشکر می کنم، در طول 30 سالی که در رشته واترپلو فعالیت دارم چنین مسابقات با کیفیتی ندیدم.

الکساندر آناستازی جویچ معروف به ساشا درباره پیروزی مقابل نفت امیدیه توضیح داد: در بازی نخست مقابل این تیم شکست خوردیم، اما موفق شدیم با تلاش بازیکنان در دیدار رده بندی این تیم را شکست دهیم و جایگاه سوم را کسب کنیم.

کد خبر 231291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =