رونق به بورس تهران باز می گردد

بورس تهران با وجود نوسانهای اخیر چشم انداز مثبتی دارد و آرامش می تواند به بازار بازگشته و معامله ها رونق بگیرد.

علیرضا فهیمی در گفتگو با خبرنگار شانا اظهار کرد: بورس تهران که به علت برخی  چالشها در ماههای اخیر با فراز و فرود همراه بوده است می تواند با حمایت دولت و نیز تدبیر مدیران بازار سرمایه شاهد رونق دوباره باشد.

مدیرعامل کارگزاری بانک ملی افزود: خوشبختانه زیر ساختهای مناسبی در بورس وجود دارد و با فراهم شدن شرایط مورد نیاز بازار، می توان دوباره اعتماد را به سهامداران بازگرداند.

وی با بیان این که نباید سهامداران تصمیمات هیجانی و غیرمنطقی در بازار بگیرند، گفت: در آینده نزدیک رشد معامله ها دوباره رقم خواهد خورد و بازار سرمایه  کشورمان می تواند همچنان در مسیر توسعه اقتصادی کشور مشارکت داشته باشد.

این کارشناس بازار سرمایه با تاکید بر این که بازار پول و سرمایه مکمل یکدیگر عمل می‌کنند، گفت: تقویت بازار سرمایه در نهایت به نفع بازار پول خواهد بود.

وی ادامه داد: استفاده از ابزارهای جدید مالی که در لایحه سیاستهای اقتصادی خروج غیرتورمی از رکود دارد پیش بینی شده است سبب تحرک و پویائی بیشتر بازار سرمایه می شود.

فهیمی با تاکید به این نکته که تعادل به بازار سرمایه باز می گردد، اظهار کرد: باید نگاه سهامداران به صنایع و شرکتها بلند مدت باشد و سرمایه گذاران حقیقی باید با دید میان مدت و بلند مدت وارد بازار شوند که دچار ضرر و زیان نشوند.


کد خبر 231321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =