دلایل توقف نماد 3 پالایشگاه اعلام شد

وضع نمادهای متوقف شرکتهای پذیرفته شده در فرابورس ایران بوسیله اداره نظارت بر ناشران فرابورسی اعلام شد.

به گزارش شانا، اداره نظارت بر ناشران فرابورسی وضع نمادهایی را که بیش از هفت روز در بازار فرابورس متوقف بوده اند، تشریح کرد.

بر اساس این گزارش، شرکت پالایش نفت تهران با نماد "شتران" از تاریخ 28 فروردین ماه 93 به علت ارائه نکردن پیش بینی سود هر سهم سال 93 با سرمایه تازه (با توجه به افزایش سرمایه) و صورتهای مالی میان دوره ای سه ماه منتهی به 31 خرداد ماه 93 متوقف شده است که با ارسال پیش بینی سود هر سهم سال 93 با سرمایه جدید و صورتهای مالی میان دوره ای 3 و 6 ماه سال 93 بازگشایی می شود.

شرکت پالایش نفت لاوان با نماد شاوان، از تاریخ 30 تیر ماه 1393 به علت ارائه نشدن اطلاعات و صورتهای مالی میان دوره ای سه ماهه منتهی به 31 خرداد امسال، پیش بینی سود هر سهم سال 93 بر اساس عملکرد واقعی سه ماهه متوقف شده است که پیش بینی می شود با ارائه صورتهای مالی میان دوره ای 3 و 6 ماهه سال مالی 93 و آخرین پیش بینی سود هر سهم سال 93 نماد شرکت دوباره بازگشایی شود.

پالایش نفت شیراز با نماد "شراز" که از تاریخ 30 تیرماه 93 به علت ارائه نشدن اطلاعات و صورتهای مالی میان دوره ای سه ماه منتهی به 31 خرداد امسال و پیش بینی سود هر سهم سال 93 بر اساس عملکرد واقعی سه ماهه متوقف شده است با ارائه صورتهای مالی میان دوره ای 3 و 6 ماه سال مالی 93 و آخرین پیش بینی سود هر سهم سال مالی 93 معاملات را از سر می گیرد.



کد خبر 231335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =