شاخص کانال 70 هزار واحدی را پس گرفت

بورس تهران امروز جان گرفت و شاخص کل بورس در نخستین روز زمستان با افزایش 467 واحدی موفق به باز پس‌گیری کانال 70 هزار واحد شد.

به گزارش خبرنگار شانا، امروز (دوشنبه اول دیماه) بورس تهران در نخستین روز از فصل سرد سال آغاز گرمی داشت و سهامداران در تالار شیشه ای رشد شاخص را تجربه کردند، به طوری که بازار با افزایش تقاضا و صف خرید در بیشتر نمادها روبرو شد.

بر اساس این گزارش، شاخص بورس که 4 روز پیش کانال 70 هزار واحدی را به واسطه فشار عرضه در نمادها از دست داده بود امروز با افزایش 467 واحدی کانال 70 هزار واحد را پس گرفت.

این گزارش می افزاید: این روند مثبت با تأثیر مثبت شرکتهای بانک ملت، پتروشیمی پردیس، توسعه معادن و فلزات، بانک صادرات، گروه مپنا، هلدینگ پتروشیمی تأمین، گسترش نفت و گاز پارسیان، سایپا، ایران خودرو، سرمایه‌گذاری غدیر، سرمایه‌گذاری خوارزمی، بانک تجارت، ایران ترانسفو، صنایع پتروشیمی کرمانشاه، توسعه صنایع بهشهر، سیمان فارس و خوزستان، بانک سینا، گروه بهمن و نفت سپاهان ادامه دارد.

در فرابورس هم شاخص با افزایش 11 واحدی به رقم 808 واحد رسید که گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان، پتروشیمی مارون، بانک گردشگری، نفت ایرانول، پتروشیمی خراسان، پتروشیمی جم و بانک ایران زمین بیشترین تأثیر مثبت را گذاشتند.

به گزارش شانا، بیشتر کارشناسان اعتقاد دارند که بورس تهران هنوز هم براس سهامداران جذاب است و رونق معامله ها بزودی به بازار سرمایه ایران باز می گردد.

کد خبر 231348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =