نخستین فاینانس چین در صنعت پتروشیمی عملیاتی شد

معاون مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: فاینانس پتروشیمی مسجد سلیمان به عنوان نخستین فاینانس چین امروز ( یکشنبه، 21 دیماه) عملیاتی شده است.

به گزارش خبرنگار اعزامی شانا به شهرستان مسجد سلیمان، معاون مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی امروز (یکشنبه، 21 دیماه) در مراسم تحویل سایت پتروشیمی مسجد سلیمان به پیمانکار چینی با یادآوری این که در گذشته طرحهای زیادی به دلیل نبود فاینانس و توجیه اقتصادی کلنگ زنی شده اما به نتیجه نرسیده است، گفت: فاینانس پتروشیمی مسجد سلیمان به عنوان نخستین فاینانس چین امروز ( یکشنبه، 21 دیماه) عملیاتی شده است.

وی با بیان این که صنعت پتروشیمی مرکز ثقل توسعه ایران و وزنه تعادل روابط اقتصادی ایران با سایر کشورهاست، گفت: صنعت پتروشیمی را کسی نمی تواند تحریم کند، زیرا این صنعت ارتباط مستقیم با بهداشت و سلامت، پوشاک، خوراک، امنیت و ... دارد.

معاون مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان این که شرکت ملی صنایع پتروشیمی سهمی در پتروشیمی مسجد سلیمان ندارد، افزود: شرکت ملی صنایع پتروشیمی به دلیل این که در این پروژه منابع ملی مصرف خواهد شد، حمایت همه جانبه ای از آن خواهد کرد.

محمدحسن پیوندی به تاریخچه تولید نفت در منطقه مسجدسلیمان اشاره کرد و گفت: در سالهای آینده علاوه بر تولید نفت در این منطقه شاهد توسعه صنعت پتروشیمی خواهیم بود.

کد خبر 232670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =