نشست ارزیابی سازمان دانشی برتر ایران در مسجدسلیمان

نشست ارزیابی سازمان دانشی برتر ایران با حضور داوران و ارزیابان در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شانا در مناطق نفتخیز جنوب، این نشست صبح امروز (یکشنبه پنجم بهمن ماه) با حضور داوران و کارشناسان منتخب دانشگاه صنعتی شریف و پس از بازدید، کسب اطلاعات و ارزیابی نهایی در واحدهای مختلف این شرکت تشکیل شد.

در این نشست که مدیران و روسای واحدهای مختلف این شرکت نیز حضور داشتند، سرپرست پژوهش و فناوری شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان ضمن معرفی و نحوه فعالیت شرکت بگزارشی از نحوه انجام مدیریت دانش و فرآیندهای جاری سازمان ارائه داد.

حسن کریمی با بیان این که شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان در گستره جغرافیایی به وسعت 27 هزار کیلومتر مربع فعالیت می کند، افزود: وجود چند رودخانه، حفاری چاهها، احداث خطوط لوله و سایر فرایندهای تولید را در این شرکت با محدودیتهایی روبرو ساخته است.

وی اظهار کرد: برای حل این چالشها و فعالیت در چارچوب صیانت از محیط زیست که در سرلوحه فعالیتهای این شرکت قرار دارد، همکاری با دانشگاه و واحدهای تحقیقاتی و پژوهشی برای این مجموعه اهمیت بالایی دارد.

کریمی گفت: علاوه بر این، ارزیابی مدیریت دانش و این که این مجموعه از نظر دانش در کجا قرار دارد، یافتن افراد دانش محور، حفظ و پرورش آنها در سامانه، آسان سازی انتقال دانش و تجربه میان همکاران و تشویق دیگر کارکنان به انجام امور تحقیقاتی و پژوهشی از دیگر اهداف همکاری با دانشگاههاست.

رضا شریفی، سرپرست تیم داوری و ارزیابی اعزامی از دبیرخانه MAKE نیز گفت: فعالیتهای صورت گرفته از سوی شرکت نفت و گاز مسجد سلیمان در ابعاد فنی و اقتصادی آن با توجه به اینکه قدیمی ترین واحد صنعتی کشور به شمار می رود، قابل تحسین است.

نمایندگی و دبیرخانه جایزه جهانی سازمان دانش برتر (MAKE) که هر ساله به شرکتهای برتر در زمینه مدیریت دانش اهداء می شود در کشورمان در دانشگاه صنعتی شریف تهران قرار دارد و مراسم معرفی و قدردانی از شرکتها و سازمانهای برتر در زمینه مدیریت دانش اسفند ماه امسال برگزار می شود .

شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان به عنوان یکی از شرکتهای تابع شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب که عنوان قدیمی ترین تولید کننده نفت و گاز کشور را دارد و در زمینه تحقیقات علمی و پژوهشی اقدامهای مناسبی صورت داده امسال برای نخستین بار به صورت مستقل در این جایزه جهانی شرکت کرده است.

کد خبر 233683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =