تخلیه 25 هزار لیتر نفت کوره مکشوفه در انبار نفت زنجان

25 هزار لیتر نفت کوره مکشوفه از مجاری غیر رسمی به چرخه رسمی توزیع کشور برگشت و در انبار نفت زنجان تخلیه شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان به خبرنگار شانا گفت: با تلاش و همکاری ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان زنجان، دیروز (یکشنبه- پنجم بهمن ماه) یک دستگاه نفتکش جاده پیما غیر شرکتی حامل فرآورده سوختی قاچاق متوقف شد.

اصغر عباسی تصریح کرد: این نفتکش بوسیله کارکنان منطقه و نیروی انتظامی در محور زنجان – قزوین متوقف و محموله آن ضبط شده است

به گفته وی، این محموله 25 هزار لیتری نفت کوره، پس از طی مراحل قانونی و قضایی، همچنین انجام آزمایشهای تایید کیفیت در انبار نفت زنجان تخلیه و در شبکه رسمی توزیع  قرار گرفت.

عباسی همچنین از معرفی متخلفان با تنظیم شکوائیه به تعزیرات حکومتی استان خبر داد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان گفت:از ابتدای امسال تا پایان آذرماه، ٩٨هزار لیتر نفت گاز، ٦٠ هزار لیتر نفت کوره و ١٢٠ هزار لیتر نیز نفت سفید کشف و با تایید مراجع ذیصلاح، در انبارهای نفت این منطقه تخلیه شد و در چرخه رسمی توزیع قرار گرفته است.

به گفته عباسی در دیماه امسال نیز ٢٣ هزار لیتر نفت کوره قاچاق در این منطقه کشف و ضبط شده است.

وی با تاکید بر تعامل قابل توجه نیروی انتظامی و شرکت ملی پخش منطقه زنجان در زمینه جلوگیری از سوء استفاده سودجویان فرآورده های نفتی، اظهار کرد: بر پایه این همکاریها، میزان کشف فرآورده های نفتی در ٩ ماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال، رشد ٨٥ درصدی داشته است.

کد خبر 233763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =