اعطای یارانه سود تسهیلات به متقاضیان وام طرحهای بهینه سازی انرژی

شرکت بهینه سازی مصرف سوخت به متقاضیان وام طرحهای بهینه سازی انرژی، یارانه سود تسهیلات اعطا می کند.

به گزارش شانا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت بهینه سازی مصرف سوخت، این شرکت با استناد به مصوبه شماره 78676/ت 1058 ه- تاریخ 93/7/12 هیئت وزیران به متقاضیان وام طرحهای بهینه سازی انرژی یارانه سود تسهیلات اعطا می کند.

شرکت بهینه سازی مصرف سوخت به نمایندگی از وزارت نفت در نظر دارد با اخذ اعتبار از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و با پرداخت یارانه سود تسهیلات بانکی به تولیدکنندگان واجد شرایط، از تولیدکنندگان تجهیزات با بازدهی حرارتی بالا از جمله بویلرهای چگالشی، سیستمهای تولید همزمان برق و حرارت (CHP) و پمپهای حرارتی (گازسوز و زمین گرمایی) حمایت نماید.

براساس این گزارش مقرر شده است تا بانکهای عامل، متقاضیان واجد شرایط وامهای بانکی طرحهای بهینه‌سازی انرژی که در زمینه راه‌اندازی خط تولید تجهیزات با بازدهی حرارتی بالا از جمله بویلرهای چگالشی، سیستمهای تولید همزمان برق و حرارت (CHP) و پمپهای حرارتی (گازسوز زمین گرمایی) اقدام کرده اند را برای بررسی به شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت معرفی کنند.

متقاضیان واجد شرایط می توانند برای اخذ تسهیلات مورد نیاز به بانکهای عامل مراجعه نمایند و مدارک خود را به آدرس پست الکترونیکی tabsareh21@ifco.ir ارسال نمایند.

کد خبر 233767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =