دلیل قرار نگرفتن سازندگان ایرانی در وندورلیست نفتی عراق اعلام شد

مدیرکل سامانه کالا امور مهندسی وزارت نفت گفت: یکی از دلایل قرار نگرفتن سازندگان صنعت نفت کشور در وندورلیست کشور عراق شرایط تحریم است که در این زمینه اقدامهای خوبی صورت گرفته که باید به تایید وزیر نفت برسد.

به گزارش خبرنگار شانا، فریبرز گردانی نژاد امروز (دوشنبه، 6 بهمن ماه) در جمع خبرنگاران درباره دلیل قرار نگرفتن نام شرکتهای نفتی ایران در فهرست مشترک (وندورلیست) صنعت نفت عراق گفت: یکی از دلایل قرار نگرفتن سازندگان ایرانی صنعت نفت در وندورلیست کشور عراق شرایط تحریم است. چون در حال حاضر به دلیل شرایط موجود کشور امکان تأیید استاندارد کالاهای ایران از سوی مراجع بین‌المللی وجود ندارد.

وی با بیان این که در این زمینه راهکارهایی اندیشیده شده و جلسات متعددی با سازمان ملی استاندارد برگزار شد و گفت: این جلسه ها برای برقراری ارتباط میان آزمایشگاه‌های داخلی با مراجع بین‌المللی ارائه‌کننده استانداردهای صنعت نفت است.

مدیرکل سامانه کالا امور مهندسی وزارت نفت با تاکید بر این که برای ورود به بازار صنعت نفت عراق نیاز به هماهنگی‌های بیشتری است، اظهار کرد: اقدامهای صورت گرفته در این زمینه در مراحل نهایی است و باید به تأیید وزیر نفت برسد.

کد خبر 233780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =