پیروزی پتروشیمی بندر امام مقابل دانشگاه آزاد تهران

تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام در دومین دیدار از مرحله نیمه نهایی لیگ برتر باشگاههای کشور مقابل دانشگاه آزاد تهران پیروز شد و راهیابی دو تیم به دیدار فینال به بازی سوم کشیده شد.

به گزارش خبرنگار شانا در مناطق نفتخیز جنوب، این دیدار عصر دوشنبه در سالن اندیشه ماهشهر برگزار شد و تیم پتروشیمی با نتیجه 72 ـ 69 صاحب برتری شد.

در کوارتر های یکم و دوم تیم پتروشیمی به ترتیب با نتایج 22 ـ 17 و 12 ـ 9  به برتری رسید و در کوارتر سوم نیز دو تیم بسیار نزدیک پیش رفتند و تیم دانشگاه آزاد با نتیجه 24 ـ 21 پیروز شد.

در کوارتر چهارم دو تیم شانه به شانه یکدیگر پیش رفتند و پنج اخطاره شدن صمد نیکخواه بهرامی و بهنام یخچالی دو بازیکن تیم پتروشیمی شانس دانشگاه آزاد را برای پیروزی بیشتر کرد و این تیم با نتیجه 19 ـ 17 به برتری رسید اما در مجموع با نتیجه 72 ـ 69 مغلوب شد.

جعفر محمدپور به کمک رضا آذرافزا و محمدرضا صالحیان داوری این مسابقه را برعهده داشت.

دیدار سوم دو تیم روز پنجشنبه به میزبانی تیم دانشگاه آزاد تهران برگزار می شود.

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام پس از پیروزی مقابل دانشگاه آزاد تهران گفت: در این بازی بازیکنان ما به راحتی پنج اخطاره شدند و باید مراقب خطاهای خود باشند.

مهران حاتمی با اشاره به این که بازی برای هر دو تیم سخت بود، افزود: ما در دو کوارتر یکم و دوم بهتر از حریف خود بازی کردیم و با اختلاف خوبی نیمه نخست را به پایان رساندیم و تیم دانشگاه آزاد در کوارترهای بعدی برای جبران نتیجه به میدان آمد.

وی اظهار کرد: این پیروزی برای ما بسیار با ارزش بود زیرا با روحیه و انگیزه خوبی در بازی بعدی به مصاف تیم دانشگاه آزاد می رویم و شانس دو تیم برای رسیدن به فینال یکسان است و هر تیمی که در بازی آخر بهتر ظاهر شود، اقبال بیشتری برای فینالیست شدن دارد.

مهران شاهین طبع سرمربی تیم دانشگاه آزاد تهران نیز گفت: بازی از حساسیت خاصی برخوردار بود، اما این حساسیت بر کار دو تیم تاثیر منفی نگذاشت و تیم پتروشیمی بهتر از ما بازی را آغاز کرد و از امتیاز میزبانی نهایت استفاده را برد.

وی با بیان این که هدف هر دو تیم در این بازی پیروزی بود و این مهم باعث زیباتر شدن دیدار و نمایش قابل قبول دو تیم شد، افزود: باید در بازی روز پنجشنبه با استفاده از امتیاز میزبانی مقابل تیم پتروشیمی پیروز شویم تا یکی از دو تیم حاضر در فینال باشیم.

کد خبر 233817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =