منطقه ویژه بندر امام خمینی(ره) تندیس طلایی جایزه ملی لجستیک گرفت

اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با کسب بالاترین امتیاز در حوزه مراکز عرضه کننده خدمات لجستیکی و در بخش حوزه های مراکز جابجایی کشور، به عنوان بندر هاب غلات و پیشرو در ترانزیت مواد نفتی، تندیس طلایی دومین دوره جایزه ملی لجستیک را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار شانا در مناطق نفتخیز جنوب، اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان اعلام کرد: در پی مشارکت فعال این اداره کل در دومین دوره جایزه ملی لجستیک کشور، تندیس طلایی جایزه ملی لجستیک به جهت کسب بالاترین امتیاز در حوزه مراکز عرضه کننده خدمات لجستیکی  به منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) اختصاص یافت.

این جایزه با هدف تشویق و هدایت واحدهای خدماتی  و صنفی  در مسیر تعالی فعالیتهای لجستیکی کشور و نیز نهادینه کردن فرهنگ لجستیک محور پس از انجام ارزیابیهای میدانی توسط هیئت ارزیابی به سازمانهای فعال و موفق در زمینه لجستیک اعطا می شود.

این مراسم همزمان با ششمین کنفرانس ملی و چهارمین کنفرانس بین المللی لجستیک و سومین نمایشگاه بین المللی لجستیک، زنجیره تامین و توزیع  در روزهای 5 و 6 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاههای تهران برگزار شد.

نخستین دوره جایزه ملی لجستیک آذرماه سال 1391 و در محل سالن همایشهای بین المللی برج میلاد برگزار شده بود و در آن از فعالان برتر در حوزه های لجستیک و زنجیره تامین در دو گروه اشخاص حقیقی و حقوقی تجلیل به عمل آمد.

مجتمع بندر امام خمینی(ره)، در مساحت 5 هزار و 500 هکتار در شمال غربی خلیج فارس واقع شده و دارای 522 هزار مترمربع انبارهای مسقف، 2 میلیون و یکصد هزار مترمربع محوطه باز و بارانداز، 38 پست بارانداز به طول 7 کیلومتر و ظرفیت 50 میلیون تن کالا در سال است. 

کد خبر 233819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =