برگزاری سمینار چالش‌های تولید و مصرف PE 100 در ایران

سمینار چالش‌های تولید و مصرف PE100 در ایران با همکاری دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.

به گزارش شانا به نقل از روابط عمومی پتروشیمی جم، سمینار PE100 با همکاری و تعامل دانشگاه صنعتی امیرکبیر، پتروشیمی‌های آریاساسول، پتروشیمی مهر و پلی‌پروپیلن جم در شرکت پتروشیمی جم در محل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و سه‌شنبه 14 بهمن امسال در تالار آپادانا برگزار می شود.

این سمینار با حضور استادان برجسته حوزه صنعت پتروشیمی همچون حسین نازکدست و احسان عیسی زاده به‌ عنوان سخنران برگزار می شود.

در این سمینار هر یک از اساتید دانشگاه صنعتی امیرکبیر در باره ساختار و خواص PE100، استاندارد، کنترل کیفیت لوله‌های پلی‌اتیلن، ارزیابی نیازهای کیفی گرید‌های مورد مصرف به ایراد مطالب خواهند پرداخت.

همچنین در طول برگزاری سمینار، از طرف پتروشیمی جم، رضا راشدی، رییس پژوهش و توسعه و محسن فراهی، رئیس بازاریابی این شرکت به ترتیب در خصوص فناوری تولید PE100 و  ارزیابی بازار PE100 مطالبی ارائه خواهند داد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا شرکت در همایش می‌توانند با واحد دبیرخانه همایش با شماره  07737324482 تماس حاصل کنند.

بر پایه این گزارش گرید HM CRP 100 N یا PE 100 تولیدی شرکت پتروشیمی جم نسل جدیدی از گرید های pipe تحت لایسنس شرکت لیوندل بازل است که با توجه به اصلاح و بهبود خواص نسبت به گرید های قبلی (چون PE80 یا EX3) بطور مشخص در کاربردهای نیازمند خواص مکانیکال بالا (ESCR،HYDROSTATIC و ...) تعریف شده اند.

عمده مصرف این گرید در شبکه توزیع گاز است که این مورد با دارا بودن پارامتر MRS (حداقل استحکام مورد نیاز) در حدود 10 نسبت به 8 (گرید PE80) کاملا پوشش داده شده است.

گرید PE100 با توجه به طراحی ریزساختار در آن، قابلیت برآورد خواص مورد نیاز را در ضخامتهای کمتر نسبت به گرید PE80 دارد که این موضوع با توجه به کاهش وزن در واحد طول سبب کاهش هزینه ساخت لوله می شود.

کد خبر 233841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =