اجرای 7 پروژه زیست محیطی در پالایشگاه کرمانشاه

اقدامهای زیست محیطی پالایشگاه کرمانشاه شامل 7 پروژه در سال جاری تشریح شد.

به گزارش خبرنگار شانا مدیرعامل شرکت پالایش نفت کرمانشاه گفت: اقدامهایی از قبیل پایش مستمر آلاینده های زیست محیطی توسط آزمایشگاه های معتمد سازمان محیط زیست، تعمیر مخزن 1025 شرکت، حفظ، نگهداری و توسعه فضای سبز به میزان 18 هکتار از جمله این اقدامات محسوب می شود.

صیدمحمد جمشیدی افزود: این شرکت با هدف رعایت الزامهای زیست محیطی اقدام به طراحی، ساخت و نصب فیلتر شنی در واحد پساب صنعتی نیز کرده است.

وی با بیان این که تله بخار و اصلاح سیستم جمع آوری آبهای مقطر برگشتی در شرکت مدیریت شده است، ادامه داد: آب کندانس کمپرسور توربینی گاز گردشی در قسمت توربین جمع آوری و کویلهای گرمایشی مخزن 1052 نیز بهبود یافته است.

جمشیدی همچنین درباره پروژه هایی که در این زمینه در دست اقدام است، گفت: استقرار سیستم مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست در شرکت، نصب و راه اندازی سیستم پایش آنلاین آلاینده های زیست محیطی روی دودکش کوره واحد تقطیر نیز در دست انجام است.

او ظهار کرد: طراحی، خرید تجهیزات و آبیاری تحت فشار برای فضای سبز هم از پروژه های زیست محیطی در دست اقدام شرکت محسوب می شود.

به گزارش شانا شرکت پالایش نفت کرمانشاه به عنوان دومین مجموعه پالایشگاهی ایران پس از آبادان، کهن سال ترین تاسیسات غرب کشور به شمار می آید که در سال ١٣٠١ فعالیت خود را آغاز کرده است.

ظرفیت این شرکت در حال حاضر ٢٠ هزار بشکه در روز است و نفت خام خوراک این شرکت به صورت مخلوط از نفت حوزه های نفتی نفت شهر، اهواز/آسماری و سرکان/ماله تامین می شود.

محصولات این شرکت شامل گاز مایع، بنزین موتور، سوخت هواپیما، نفت سفید، نفت گاز، نفت کوره، نرمال پنتان و هگزان می شود.

کد خبر 233888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =