ویژگیهای منحصر به فرد منطقه گچساران در میان شرکتهای تابع مناطق نفتخیز جنوب

مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب اظهار کرد که شرکت نفت و گاز گچساران در میان شرکتهای تابع این شرکت ویژگیهای منحصر به فردی دارد.

به گزارش خبرنگار شانا در مناطق نفتخیز جنوب، بیژن عالیپور در آیین معارفه مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با بیان این مطلب، افزود: از آن جمله این ویژگیها می توان به  پیچیدگی مخازن و شرایط دشوار تولید، گستردگی و وسعت حوزه عملیات و قرار گرفتن در چهار استان اشاره کرد.

وی تصریح کرد: مجموعه این عوامل و اهمیت راهبردی تولید در این منطقه ایجاب می کند مدیریت این شرکت توجه به فعالیت اصلی و رسالت محوری شرکت را در صدر برنامه های خود قرار دهد.

عالیپور با  اشاره  به نیروهای کارآمد و متخصص در شرکت نفت و گاز گچساران و ترسیم افق آینده این شرکت، گفت: لازم است مجموعه توانمندیهای موجود را برای دستیابی به حداکثر ظرفیت تولید صیانتی فراهم کنیم.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب انتصاب امین محمدی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت نفت و گاز گچساران را بر اساس معیارهای تخصص، تجربه و تعهد ایشان دانست و افزود: حفظ و نگهداشت توان تولید تنها با اتکای به سرمایه های انسانی و ایجاد انگیزه در کارکنان و پیگیری آن از طریق برنامه ریزی و تلاش مضاعف امکان پذیر است.

وی در ادامه به شرایط انتخاب مدیران در صنعت نفت اشاره کرد و توضیح داد: مسئولیت پذیری، حسن سابقه و اهتمام به شایسته سالاری  و انگیزه ایجاد تحول و بهبود مستمر در سازمان مهمترین خصوصیات مدیران پیشرو در صنعت است.

عالیپور با اشاره به اهمیت توجه به مسئولیت های اجتماعی شرکت، اظهار کرد: بر این باورم که مدیران باید به اهمیت توجه به توسعه پایدار و عمل به مسئولیت های اجتماعی خود در چارچوب اختیارات و مطابق با قانون و مقررات وزارت نفت واقف باشند.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، گفت: همانگونه که به تولید نگاه ویژه ای داریم به رفاه کارکنان وخانواده هایشان نیز توجه ویژه ای می شود.
وی در این آیین از تلاشهای احمد پورهادی که به صورت توامان مدیریت امور فنی و سرپرستی شرکت نفت و گاز گچساران را عهده دار بود، صمیمانه قدردانی و تشکر کرد.

کد خبر 233968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =