فضای رقابتی در سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ایجاد می شود

با واگذاری امور مربوط به حوزه درمان غیرمستقیم و بیمه گری به واحد سلامت کارکنان، سازمان وارد فضای رقابتی می شود و در پی آن وظیفه مراکز بهداشتی و درمانی سازمان بویژه بیمارستانها به عنوان متولیان ارائه خدمات درمانی حساستر می شود.

به گزارش شانا، حبیب اله سمیع، در جلسه ای با حضور روسای مناطق بیمارستانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، هدف از ایجاد تغییرات در سطح سازمان را افزایش بهره وری عنوان کرد.

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با اشاره به تغییر و تحولات اخیر در این مجموعه گفت: این تحولات با نظر وزیر نفت و تنها برای کارآمدسازی هر چه بیشتر سازمان در حال انجام است و از این پس سیاست سلامت محوری با ارائه خدمات پیشگیرانه در اولویت خواهد بود.

وی با اشاره به سیاست چابک سازی در سطح سازمان اظهار کرد: همه مناطق 19 گانه و به ویژه مناطقی که دارای بیمارستان هستند باید برای مدیریت هزینه ها، افزایش بهره وری و استفاده بهینه از امکانات موجود برنامه ریزی کنند.

سمیع ادامه داد: سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به عنوان متولی سلامت در سطح صنعت همیشه به عنوان بخشی مهم و تأثیرگذار حضور داشته و تحولات اخیر نیز هیچ خللی در این جایگاه ایجاد نخواهد کرد و تنها برخی از امور به صورت نظارتی مدیریت می شود که منجر به افزایش خدمات رسانی در قالب درمان مستقیم و بهداشت به جمعیت تحت پوشش می شود.

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با قدردانی از تلاش همه کارکنان سازمان در سطح مناطق 19 گانه تصریح کرد: امیدواریم همه همکاران با ورود سازمان به عرصه تازه همچون گذشته با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی همراه با اخلاق حسنه به خدمات گیرندگان، بر اعتلای نام سازمان بهداشت و درمان بیفزایند.

کد خبر 233972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =