برگزاری بیش از 2 هزار نفر- ساعت آموزش در منطقه 6 عملیات انتقال گاز

منطقه شش عملیات انتقال گاز تاکنون دو هزار و 630 نفر- ساعت آموزش در حوزه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران برگزار کرده است.

به گزارش شانا، مدیر منطقه شش عملیات انتقال گاز گفت: این دوره ها همسو با سیاست ارتقاء سطح علمی و دانش عمومی کارکنان (رسمی و پیمانکاران) در قالب 9 دوره آموزشی و 37 مبحث آموزشی حین کار (TBM) با همکاری واحدهای مرتبط برگزار شده است.

علی صفرعلیزاده با اشاره به تهیه و تدوین طرح مقابله با وضعیتهای اضطراری و تهدیدهای شناسایی شده (ERP) در سطح منطقه، افزود: لیست وضعیتهای اضطراری، تهدیدها و آسیب پذیریهای منطقه، شناسایی و به واحدهای مرتبط ابلاغ شده است.

وی یادآور شد: با هدف آمادگی هرچه بیشتر کارکنان در مقابله با وضعیتهای اضطراری و تهدیدهای شناسایی شده در ابعاد مختلف (A,B,C) تاکنون 23 مانور در سطح تاسیسات تقویت فشار گاز، مراکز بهره برداری و ساختمانهای اداری مطابق با روش اجرایی شرکت انتقال گاز برگزار شده است.

به گفته وی، برای هماهنگی و برنامه ریزی، چهار جلسه با حضور اعضای ستاد پدافند غیرعامل و مدیریت بحران منطقه و 18 جلسه در کمیته های فرعی سطح منطقه برگزار شده است.

وی همچنین به سازماندهی تیمهای واکنش در شرایط اضطراری در تاسیسات تقویت فشار گاز، مراکز بهره برداری و ساختمانهای اداری اشاره کرد و گفت: برقراری ارتباط رادیویی با همه ارگانها و نهادهای مرتبط با مدیریت بحران استان هرمزگان و نصب و راه اندازی سیستم اطفاء حریق برای اتاق سرور، نگهداری و حفاظت از زیرساختهای اطلاعاتی منطقه نیز از دیگر فعالیتهای پدافند غیر عامل منطقه در سالجاری به شمار می رود.


کد خبر 233982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =