کارت سوخت تاکسیهای غیرفعال معادل خودروهای شخصی شارژ می شود

با هماهنگی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، کارت سوخت تاکسیهای غیرفعال تهران باطل و سهمیه سوخت آنها به خودروی سواری غیر تاکسی تبدیل می‌شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار شانا، از مهلت این سازمان به تاکسیهای غایب تا ابتدای اسفند ماه امسال خبر داد و گفت: تاکسیهایی که به دلایل مختلف برای دریافت پروانه هوشمند مراجعه نکرده‌اند تنها تا آخر بهمن امسال برای مراجعه و ثبت اطلاعات در سیستم جامع فرصت دارند.

میثم مظفر به ابطال کارت سوخت تاکسیهای غایب و غیرفعال اشاره کرد و افزود: کارت سوخت تاکسیهای غایب با هماهنگی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی باطل و سهمیه سوخت آنها به خودروی سواری غیر تاکسی تبدیل می‌شود.

وی تصریح کرد: در مراحل بعدی با دستور مراجع قضایی و هماهنگی پلیس راهور ناجا اقدامهای جدی تری در باره  این نوع تاکسیها صورت می گیرد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران اجرای این طرح را برای ساماندهی فعالیت تاکسیهای شهر تهران و ارائه خدمات حمل و نقل مطلوب به شهروندان دانست و عنوان کرد: یکی از گامهای اساسی در این طرح شناسایی تاکسیهایی است که فعالیت مناسب ندارند و یا غیر فعال‌ هستند.

مظفر با بیان این‌که پروژه صدور پروانه هوشمند از پارسال آغاز شده است، گفت: تاکنون برای بیش از 70 هزار تاکسی کارنامه هوشمند صادر و اطلاعات آنها در سامانه یکپارچه مدیریت اطلاعات تاکسیرانان ثبت شده است.


 

کد خبر 233993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =