راه اندازی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان عسلویه

معاون توسعه مدیریت و منابع فرهنگ و ارشاد اسلامی از راه اندازی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان عسلویه خبرداد.

به گزارش شانا، علی اصغر کاراندیش که برای بررسی پروژه پردیس فرهنگی و هنری عسلویه و برگزاری نشست تعاملی با صنعت نفت جهت مشارکت در تکمیل این پروژه به عسلویه سفر کرده بود از راه انداری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان عسلویه خبر داد و گفت: با اقدامهای صورت گرفته و بررسی جوانب موضوع بزودی این اداره به عنوان متولی فرهنگی شهرستان عسلویه در این شهرستان مستقر می شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر ارشاد اسلامی تصریح کرد: از این در این گوشه از ایران اسلامی با این حجم فعالیتهای اقتصادی و صنعتی متولیان و مسئولین امر دغدغه فرهنگی دارند ، بسیار خوشحال هستیم.

وی با اشاره به وضعیت زیرساختهای فرهنگی کشور خاطرنشان کرد: متاسفانه در کشور با مشکلات متعدد فضاهای فرهنگی و هنری مواجه هستیم به طوری که هم اکنون 15 درصد سرانه نیاز فرهنگی در کشور شکل گرفته و برای رفع باقی نیازها باید اقدامات اساسی و بنیادی شکل گیرد.

کاراندیش با اشاره به پروژه پردیس فرهنگی و هنری عسلویه، افزود: این پردیس در زمینی به مساحت 1800 مترمربع در سه طبقه اصلی و 2 طبقه فرعی و دارای کلاسهای آموزشی ، کتابخانه ، سالن آمفی تئاتر 500 نفره هم اکنون دارای 18درصد پیشرفت است که با همراهی و مشارکت وزارت نفت این پروژه به سرانجام خواهد رسید و با بهره برداری نهایی از این پروژه شاهد رشد و اعتلای فرهنگی منطقه خواهیم بود.

بازدید نمایندگان وزارتخانه های نفت و فرهنگ و ارشاد اسلامی از پردیس فرهنگی هنری عسلویه

به گزارش شانا، همچنین نمایندگان وزارتخانه های نفت و فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز (چهارشنبه 8 بهمن ماه) به منظور بازدید از پردیس فرهنگی و هنری در حال ساخت عسلویه وارد پایتخت انرژی کشور شدند.

اکبر نعمت الهی، مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت ، امیریان ، مجری طرح کمک به عمران مناطق نفت خیز جنوب، سرپرستی تیم اعزامی وزارت نفت و  کاراندیش ، معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر ارشاد سرپرستی تیم اعزامی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را در این سفر عهده دار بودند.

در این بازدید فرماندار شهرستان عسلویه، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، مدیران سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس نیز حضور داشتند.

شایان یادآوری است پایان پروژه پردیس فرهنگی و هنری عسلویه از مصوبات دولت تدبیر و امید در سفر استانی به بوشهر بوده که در تعهدات وزارت نفت قرار گرفته است.

کد خبر 233994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =