روابط عمومی بازو و جز جدایی ناپذیر هر مجموعه است

مدیر کل روابط عمومی وزارت نفت، واحدهای روابط عمومی را جز جدایی ناپذیر و نبض تپنده هر مجموعه دانست.

به گزارش خبرنگار شانا، اکبر نعمت الهی صبح امروز ( پنجشنبه 9 بهمن ماه) در نخستین همایش شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت نفت (منطقه یک) با بیان این که روابط عمومی صنعت نفت در حال رشد و حرکت تازه ای است، گفت: مدیران و کارکنان روابط عمومی در این صنعت باید برای رسیدن به جایگاه مطلوب و مورد نظر تلاش کنند.

وی افزود: روابط عمومی با تبادل آرا و اندیشه باید جایگاه واقعی خود را به همه معرفی کند و این مهم جز با هم اندیشی و تعامل کارکنان این بخش میسر نمی شود.

نعمت الهی با بیان این که روابط عمومی آبروی هر مجموعه است، یادآور شد: سرمایه گذاری در روابط عمومی در واقع سرمایه گذاری برای سازمان است و سبب بهبود روند فعالیتها و کارها می شود.

وی با اشاره به اقدامهای بسیار مهم انجام شده صنعت نفت در یک سال اخیر، عنوان کرد: نباید اجازه دهیم منفعت طلبان چهره صنعت نفت را مخدوش کنند.

مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت با یادآوری اقدامهای انجام شده در صنعت نفت کشور از جمله تولید روزانه ١٠٠ میلیون متر مکعب گاز در یک سال گذشته ، یادآور شد: سال آینده نیز با توکل بر خدا و تلاش همکاران در این صنعت همین مقدار گاز را تولید می کنیم و با ادامه این روند به مازاد تولید گاز خواهیم رسید.

نعمت الهی گفت: روابط عمومی ها با کم کردن حواشی باید زمینه مناسبی را برای فعالیت مطلوب مدیران فراهم کنند.

وی همچنین درباره وظایف مدیران روابط عمومی همسو با رشد این بخش یادآور شد: مدیران نیز باید تا حد وظایف سازمانی خود، اطلاع رسانی را به عهده گیرند و از هویت سازمان خود دفاع کنند.

نخستین همایش شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت نفت منطقه یک کشور صبح امروز با حضور مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت، جمعی از مدیران و روسای روابط عمومی صنعت نفت استانهای تهران، البرز، اصفهان، قزوین، مرکزی و قم در محل ساختمان غدیر ساختمان شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی برگزار شد.

کد خبر 234016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =