گواهینامه های IMS و 5S منطقه 1 عملیات انتقال گاز تمدید شد

منطقه یک عملیات انتقال گاز پس از برگزاری فرآیند ممیزی خارجی، موفق به دریافت تمدید گواهینامه های IMS و 5S شد.

به گزارش خبرنگار شانا در مناطق نفتخیز جنوب، مدیر منطقه یک انتقال گاز اظهار کرد: فرآیند ممیزی در سطح همه واحدهای منطقه از سوی سر ممیز و ممیزان شرکت توف اینتر سرت برگزار شد.

عبدالحسین کوتکی گفت: در این ممیزی بر اساس برنامه اعلام شده و معرفی واحدهای ممیزی شونده بر اساس استانداردهای ایزو   9001:2008، ایزو 14001:2004 و اوسس OHSAS 18001:2007  و استاندارد نظام آراستگی (5S) انجام گرفت که با توجه به بررسی و ارزیابی نتایج در هر 4 سیستم مدیریتی، مورد تأیید گروه ممیزی واقع شد.

وی افزود:  تهیه، تدوین و اجرای فرآیند CMMS در حوزه تعمیرات و نگهداشت تأسیسات، -تهیه  تدوین و اجرای فرآیند مدیریت ریسک بر اساس مدل HAZOP در تأسیسات و خطوط لوله، تهیه و تدوین مدل تعالی نظام آراستگی،  تهیه و تدوین اهداف و برنامه های اجرایی با نقشه راهبرد منطقه و تلفیق برنامه های راهبردی با اهداف  IMS،  تهیه و تدوین PROCESS MAP تازه سازمان با رویکرد مدیریت راهبردی،  تشکیل کمیته های تخصصی مرتبط با شورای تعالی سازمان و  تهیه نرم افزار IMS و توسعه و بهبود فرآیند نظام مشارکت از اقدامهای مهم انجام شده از سوی منطقه برای بهبود سازمان معرفی شده است.

کوتکی اظهار کرد:  ضمن تشکر از زحمتهای ممیزان شرکت توف اینتر سرت و اقدامهای بسیار خوب انجام شده در سطح واحدهای منطقه بویژه دبیرخانه امور بهره وری منطقه گفت: اجرای سیستمهای مدیریتی باید به عنوان وظیفه سازمانی تلقی شود.

مدیر منطقه یک انتقال گاز با بیان اینکه همه فعالیتهای اجرایی در سطح منطقه با سیستمهای مدیریتی در انطباق کامل باشد، افزود: موضوع توانمند سازی ممیزان داخلی منطقه و لزوم افزایش فرآیند ممیزی در سازمان برای شناسایی مشکلات و فرآیندها و فعالیتها بایستی مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

کوتکی در ادامه تمدید گواهینامه های سیستم مدیریت یکپارچه و نظام آراستگی را به همکاران پرتلاش منطقه یک عملیات انتقال گاز تبریک گفت.

به گزارش شانا، منطقه یک انتقال گاز دارای ١٠ تاسیسات تقویت فشار  است و ٢ هزار و ٢٥٠ کیلومتر خطوط اصلی گاز در سه استان خوزستان، کهگیلویه و بویر احمد و بخشی از چهارمحال و بختیاری را زیر پوشش دارد.

کد خبر 234024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =