میزان تولید نفت روسیه در سال 2015 ثابت می‌ماند

وزیر انرژی روسیه اعلام کرد که میزان تولید نفت این کشور در سال 2015 در همان سطح سال گذشته میلادی باقی می‌ماند.

به گزارش خبرگزاری ایتارتاس، آلکساندر نواک جمعه (10 بهمن ماه 93) در دیدار با سران شرکتهای نفتی و گازی این کشور گفت که طبق ارزیابیهای اولیه، میزان تولید نفت روسیه در سال جدید میلادی نیز معادل سال 2014 خواهد بود.

نواک تصریح کرد: پارسال به رغم همه مشکلاتی که وجود داشت، توانستیم مسائل کلیدی را حل کنیم و میزان تولید مناسبی داشته باشیم.

وی خطاب به سران شرکتهای نفتی روسیه گفت: امروز هم می‌خواهیم تا ایده‌های شما در خصوص شرایط فعلی را دریافت کنیم تا در زمان بازبینی طرحها و اتخاذ تصمیمات کلیدی برای سال 2015 و همچنین طولانی مدت، این ایده‌ها را هم مدنظر داشته باشیم.

بنابر اعلام اداره توزیع مرکزی «مجتمع انرژی و سوخت» روسیه که داده‌ها و تحلیلهای نفتی و گازی را به وزارت انرژی این کشور ارائه می‌دهد، میزان تولید نفت روسیه در سال 2014 به 527 هزار میلیون تن رسید که 0.6 درصد نسبت به سال قبل از آن افزایش داشت.

بر اساس این گزارش، نمایندگان وزارت انرژی روسیه و سران شرکتهای بزرگ نفتی این کشور از جمله روسنفت، سورگوت نفتگاز، گازپروم، گازپروم نفت، بشنفت، لوک اویل، ‌ترانسنفت و برخی دیگر از شرکتها جمعه به بحث و بررسی مسئله کاهش قیمت نفت و همچنین چشم انداز پروژه‌های سرمایه‌گذاری در صنعت نفت پرداختند.
کد خبر 234048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =