پروژه گازرسانی به 33 روستای استان فارس در دهه فجر افتتاح می شود

همزمان با فرا رسیدن ایام دهه فجر، پروژه گازرسانی به 33 روستا، دو شهر و چند واحد صنعتی در استان فارس با اعتبار بیش از یکهزار و 100 میلیارد ریال افتتاح می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس در گفتگو با خبرنگار شانا اظهار کرد: هم اکنون 855 کیلومتر شبکه توزیع و تغذیه گاز در این استان احداث، 14 هزار و 456 عدد انشعاب نصب و 49 هزار و 611 مشترک نیز از نعمت گاز طبیعی برخوردارند.

هوشنگ محمدی با اشاره به وضع گازرسانی به شهرها و روستاهای استان فارس افزود: 79 شهر از 102 شهر این استان به شبکه سراسری گاز متصل، 14 شهر در دست اجرا و 9 شهر نیز در دست اقدام است.

وی یادآور شد: از مجموع دو هزار و 464 روستای مشمول گازرسانی استان فارس، 207 روستا در حال اجرا و 182 روستا نیز در دست اقدام است.

به گفته وی، اگر بودجه های مناسب در زمان تعریف شده اختصاص داده شود طی سه سال آینده روستاهای مشمول به شبکه سراسری گاز متصل می شوند.

محمدی با اشاره به وضع گازرسانی به صنایع استان فارس نیز تاکید کرد: هم اکنون 25 شهرک صنعتی این استان به شبکه سراسری گاز متصل بوده، شش شهرک در حال اجرا و 26 شهرک نیز در دست اقدام است.

وی ادامه داد: در مجموع، استان فارس دو هزار و 72 واحد صنعتی تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارند.

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس در رابطه با وضع اعتبارهای بودجه ای شرکت گاز استان فارس نیز گفت: برای پروژه های امسال این شرکت 157 میلیارد تومان بودجه اختصاص یافته بود که این مقدار اعتبار تا پایان امسال جذب می شود.

وی با اشاره به وضع ایستگاههای گاز طبیعی نیز گفت: 123 ایستگاه در استان فارس وجود دارد و این شرکت آماده هرگونه همکاری با سرمایه گذاران در خصوص راه اندازی ایستگاههای گاز طبیعی فشرده در سطح استان است.

کد خبر 234053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =