اتصال 6 جایگاه سی ان جی استان هرمزگان به شبکه سراسری گاز

عملیات گازرسانی و اجرا خطوط لوله به شش جایگاه سی ان جی استان هرمرگان به سرعت در حال انجام است و بزودی به پایان می رسد.

به گزارش شانا، مدیرعامل شرکت گاز استان هرمزگان با اشاره به این که بزودی تعداد شش جایگاه جدید عرضه سوخت سی ان جی در استان به شبکه گاز متصل می شوند، گفت: سه جایگاه سی ان جی در بندرعباس، یک جایگاه در شهرستان بستک، یک جایگاه در پارسیان و یک جایگاه نیز در درگهان قشم به شبکه گاز متصل می شوند.

حیدر پروین افزود: طبق تفاهمنامه با شهرداری بندرعباس، احداث چهار جایگاه در شهر بندرعباس در دستور کار این شرکت قرار گرفته که از این تعداد هم اکنون سه جایگاه سی ان جی در بندرعباس احداث و عملیات گازرسانی به جایگاه شماره سه بلوار راه آهن انجام شده است و دو جایگاه دیگر نیز در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.

وی زمان عملیات گازرسانی به جایگاه سی ان جی شهرستان بستک را در دهه مبارک فجر و گازرسانی به جایگاه شهرستان پارسیان را تا پایان امسال عنوان کرد.

به گفته وی، هم اکنون جایگاه سی ان جی درگهان قشم نیز در حال احداث است و عملیات گازرسانی آن در سال آینده پایان می یابد.

پروین در مجموع هزینه گازرسانی به چهار جایگاه سی ان جی در شهر بندرعباس را 11 میلیارد و 420 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: برای گازرسانی به جایگاه شهرستان بستک 766 میلیون ریال و جایگاه شهرستان پارسیان دو میلیارد و 145 میلیون ریال هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان هرمزگان یادآور شد: هم اکنون 14 جایگاه سی ان جی فعال در سطح استان وجود دارد که از این تعداد چهار جایگاه دو منظوره است.

کد خبر 234086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =