برنامه‌ریزی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب ویژه ایام الله دهه فجر

شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب از برنامه ریزی گسترده به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش شانا، صفرعلی رئیسی، مدیر عامل شرکت نفت وگاز غرب با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و سی و ششمین بهار پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به برنامه‌ریزی گسترده روابط عمومی و بسیج این شرکت به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر اشاره کرد.

مدیر عامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب با اشاره به کلامی از مقام معظم رهبری که فرمودند "دستهایی در کار است تا رژیم منحوس پهلوی را با آن همه جنایاتی که انجام داده بود در میان نسلهای سوم و چهارم انقلاب تطهیر کنند" گفت: این مناسبتها نمادی از هویت کشور است و باید بر معنابخشی و هویت بخشی هرچه بیشتر به این نمادها تاکید کرد.

وی افزود: مناسبتهای ملی و مذهبی ایران حاکی از اراده و اعتقاد ملت به مسائل تاریخی، سیاسی، دینی و مذهبی است که با توجه به این مهم نیاز است این مناسبها هر چه با شکوهتر برگزار شود.

رئیسی با تاکید بر اهمیت و جایگاه ایام دهه مبارک فجر میان ملت ایران و برگزاری هر چه با شکوهتر برنامه‌های این ایام، یادآور شد: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خاطره‌ای خوش برای ملت ایران است که باید یاد و خاطره این پیروزی همه ساله در ذهن مردم تداعی شود.

وی با بیان این‌که پیروزی انقلاب اسلامی ایران به دست معمار کبیر انقلاب، امام خمینی (ره)، زبانزد کشور های جهان نیز است افزود: بی‌شک توجه به این ایام و برگزاری جشنهای مناسبتی در این خصوص حاکی از ارادت ملت ایران به ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی است که سبب آگاهی جهانیان از این اراده و عزم ملی و تعهد به آرمانهای انقلابی می‌شود.

مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب بر لزوم مشارکت گسترده مردم و مسئولان در برگزاری برنامه‌های دهه فجر تاکید کرد.

کد خبر 234122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =