استقبال منطقه اهواز از دهه فجر با افتتاح دو جایگاه سوخت

همزمان با گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی،بهره برداری از دو باب جایگاه عرضه سوخت در منطقه اهواز آغاز می شود

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اهواز در گفتگو با خبرنگار شانا، اظهار کرد: در گرامیداشت سی و ششمین سالگرد پیروی انقلاب،جایگاههای سوخت آپادانا و ایثار  با اعتبار 25 میلیارد ریال به بهره برداری می رسند.

عبد الصاحب شمخانی درباره جایگاه آپادانا گفت: این جایگاه در زمینی به مساحت سه هزار متر مربع  و با سرمایه یکصد و پنجاه میلیارد ریال احداث شده است

به گفته وی در جایگاه آپادانا که برای عرضه نفت گاز و بنزین در نظر گرفته شده است، چهار مخزن 50 هزار لیتری برای ذخیره سازی فرآورده های نفتی یاد شده تعبیه شده است.

شمخانی تصریح کرد: سوختر سانی در این جایگاه از طریق چهار سکو مجهز به هشت تلمبه و 16 نازل انجام می شود

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اهواز،درباره جایگاه ایثار نیز گفت: این جایگاه با مساحت 1800 متر مربع، مجهز به سه سکو، هفت تلمبه و 14 نازل است.

شمخانی اعتبار هرینه شده برای احداث این جایگاه را 10 میلیارد ریال عنوان و اظهار کرد: این جایگاه با دو مخزن 50 هزار لیتری، فعالیت خود را برای عرضه سوخت در دهه فجر آغاز می کند.

وی تصریح کرد:هم اکنون 174 باب جایگاه عرضه سوخت در منطقه اهواز فعالیت می کنند که با اضافه شدن این دو جایگاه،تعداد مجاری عرضه سوخت منطقه اهواز به 176 باب جایگاه می رسد.

کد خبر 234155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =