پروژه گازرسانی به 25 روستای استان مازندران افتتاح می شود

همزمان با دهه فجر و سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی طرح گازرسانی به 25 روستای استان مازندران در قالب شش پروژه روستایی با اعتبار بیش از 68 میلیارد ریال افتتاح می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران با بیان این که در این 25 روستا در مجموع 67 هزار متر شبکه گذاری انجام شده است به خبرنگار شانا گفت: در این روستاها یکهزار و 553 علمک روی شبکه گاز نصب می شود.

محسن عرب مقصودی افزود: با پیوستن این روستاها به شبکه سراسری گاز و انجام فرآیند اشتراک پذیری، یکهزار و 725 خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره مند می شوند.

وی یادآور شد: سرانه هر خانوار در 25 روستای قابل افتتاح در ایام دهه مبارک فجر بیش از 39 میلیون ریال است.

به گفته وی، در ایام دهه فجر امسال، شش روستا در بخشهای مرکزی و نشتای شهرستان تنکابن، پنج روستا در بخش بندپی غربی شهرستان بابل، هشت روستا در بخش دابودشت شهرستان آمل، پنج روستا در بخش مرکزی شهرستان سوادکوه و یک روستا در بخش مرکزی شهرستان میاندرود به بهره برداری می رسد.

عرب مقصودی همچنین با اشاره به در دست اجرا بودن پروژه گازرسانی به 148 روستای دیگر استان، اظهار کرد: با گازرسانی به این روستاها، بیش از 15 هزار خانوار روستایی استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند.

وی با بیان این که در این 148 روستا 15 هزار علمک نیز روی شبکه گاز نصب خواهد شد، اجرای این پروژه ها را نیازمند 500 هزار متر شبکه گذاری دانست و گفت: برای گازرسانی به این روستاها به 600 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.


کد خبر 234162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =