بازدید وزیر ارتباطات از منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سفری یک روزه برای بهره برداری از چند طرح مخابراتی به استان بوشهر رفت و از منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس بازدید کرد.

به گزارش شانا، محمود واعظی به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر با حضور در استان بوشهر ضمن بازدید از طرحها و پروژه های مختلف ICT این استان چند طرح و پروژه ارتباطی و مخابراتی این استان را افتتاح کرد.

گشایش طرح توسعه انتقال در بیش از 120 نقطه، توسعه شبکه فیبر نوری به طول 232 کیلومتر، توسعه سیستمهای انتقال در بخش مخابرات و گشایش مسیرهای پشتیبانی شبکه دیتای استان، از جمله این پروژه ها بود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین در دیداری با مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و اعضای شورای اسلامی شهرستان عسلویه، تصریح کرد: شعار دولت اعتدال احترام عمیق به همه اقوام و مذاهب است و تلاش دولت تدبیر و امید نیز طی بیش از یک سال و نیم اخیر، فراهم ساختن زمینه های تحقق این مهم بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت ارتباطات و فناوری اطلاعات در توسعه کشور، گفت: با برنامه هایی که از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دست انجام است، به امید خدا در آینده ای نزدیک امکانات و تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری عسلویه در زمینه ICT ارتقا می یابد.

اعضای شورای شهر عسلویه نیز در این دیدار ضمن اشاره به جایگاه عسلویه و پارس جنوبی در اقتصاد کشور، اقدامهای توسعه‌ای سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به نمایندگی از دولت و وزارت نفت در این منطقه از کشور را بهترین نمونه از رویکرد مثبت و  سازنده دولت تدبیر و امید در پیشرفت منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس دانستند و خواستار فراهم ساختن زمینه ها تداوم این موضوع شدند.

کد خبر 234166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =