بررسی تخصصی چالشهای روابط عمومی های صنعت نفت

تعیین استانداردهای آموزشی سمتهای روابط عمومی، نیازسنجی دوره ها بر اساس سر فصل و محتوای جدید آموزشی در شورای هماهنگی روابط عمومی های منطقه یک صنعت نفت بررسی شد.

مدیر روابط عمومی شرکت پالایش نفت امام خمینی شازند در این باره گفت: در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های صنعت نفت منطقه یک کشور که روز پنجشنبه (9 بهمن) برگزار شد، موضوعهای فوق، بصورت تخصصی در قالب کارگاههای آموزشی مورد بررسی قرار گرفت.

عباس سلیمانی اقدامهای اخیر در حوزه چاپ آگهی در روزنامه های کثیر الانتشار را که با ایجاد یک سامانه الکترونیکی گسترده در سطح وزارتخانه جهت شتاب در انجام امور آگهی ها و توزیع بین رسانه ها انجام شده را یک اقدام مطلوب دانست و عنوان کرد: امیدواریم با ایجاد این سامانه مشکلات پیش رو و پرداختهای بموقع مالی به روزنامه ها برطرف شود.

وی از حمایت و همکاری مدیرکل و مدیران روابط عمومی ستاد قدردانی کرد و گفت: جمع بندی دیدگاهها در شورای روابط عمومی های مناطق به منظور تصمیم گیری در شورای اصلی به اداره کل روابط عمومی وزارت نفت ارسال می شود و همه دستور عملهای لازم جهت شتاب دادن به فعالیتهای روابط عمومی ها برای کارکنان و خانواده های آنان ایجاد خواهد شد.

به گزارش شانا نخستین نشست شورای هماهنگی روابط عمومی صنعت نفت منطقه یک کشوری شامل استانهای تهران،البرز،مرکزی،قم و قزوین به میزبانی پالایشگاه امام خمینی(ره) شازند در ستاد شرکت ملی پالایش و پخش و با حضور اکبر نعمت الهی مدیر کل روابط عمومی وزارت نفت و روسای روابط عمومی شرکتهای اصلی و تابعه صنعت نفت 9 بهمن امسال برگزار شد.

کد خبر 234167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =