مصاف پتروشیمی ها با تهرانیها

هفته چهارم رقابتهای لیگ حرفه‌ای بسکتبال تحت تاثیر تقابل دیدنی تیمهای دانشگاه آزاد و پتروشیمی بندرامام برگزار خواهد شد.

 به گزارش خبرنگار شانا، رقابتهای لیگ حرفه‌ای بسکتبال فردا (پنجشنبه) وارد چهارمین هفته خود می‌شود که در مهمترین مسابقه تیمهای دانشگاه آزاد و پتروشیمی بندر امام مقابل هم قرارمی‌گیرند. پتروشیمی که با یک بازی بیشتر در صدر جدول قرار دارد برای حفظ جایگاه خود به دنبال چهارمین برد متوالی است و این در حالی است که دانشگاه آزاد نیز سومین پیروزی متوالی خود را در این فصل جستجو می‌کند. برای همین رقابت دو تیم جذابیتهای زیادی خواهد داشت.

پتروشیمی ماهشهرهم این هفته در زمین خود میزبان تیم مهرامی است که  هفته گذشته استراحت داشت. مهرام برای این که امتیازات لازم را برای حضوردرصدرجدول جمع آوری کند، با تمام قوا در این بازی به میدان خواهد رفت تا با دست پر به تهران باز گردد ،درمقابل، پتروشیمی ماهشهر هم که هفته گذشته نخستین پیروزی خود را جشن گرفت درصدد است درخانه به حریف قدرتمند وقهرمان لیگ ملی باج ندهد تا دومین پیروزی خود را مقابل هوادارانش کسب کند.

پالایش نفت آبادان سومین تیم نفتی حاضر در این رقابتها در خانه میزبان فولاد هفت الماس قزوین است .نفتیها برای این که انتقام لیگ ملی را از تیم قزوینی بگیرند با تمام قوا به میدان می روند .شاگردان حماد سامری به دنبال دومین پیروزی خود هستند تا به جمع صدرنشینان اضافه شوند.

 شایان ذکر است: پتروشیمی بندر امام با 6 امتیاز صدر نشین است و تیمهای پالایش نفت آبادان و پتروشیمی ماهشهر به ترتیب با 4 امتیاز وفقط به لطف تفاضل گل بیشتردررده های پنجم وهشتم قرار دارند.

هر سه بازی فردا (پنجشنبه 7اسفندماه) در تهران ،ماهشهر و آبادان برگزار می شود.

کد خبر 235998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =