نشست مشترک دانشگاه صنعت نفت و شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب

نخستین نشست تخصصی مشترک کارگروههای راهبری پایان ‌نامه ‌های تحصیلی دانشگاه صنعت نفت با کارشناسان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شانا در مناطق نفتخیز جنوب، واحد تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعت نفت اعلام کرد: با توجه به رسالت این دانشگاه در باره تربیت نیروی متعهد و متخصص مورد نیاز صنعت نفت و گاز کشور، توسعه تحصیلات تکمیلی، اهتمام به امر تحقیق و پژوهش و تلاش در جهت رفع مشکلات این صنعت، بویژه در زمینه مسائل بالادستی از جمله گامهایی است که در این زمینه برداشته است.

براساس این گزارش، به منظور تعامل هر چه بیشتر با صنعت نفت و توجه جدی برای همسو سازی پروژه ‌های تحصیلات تکمیلی با نیازهای پژوهشی موجود در این صنعت، این دانشگاه اقدام به برگزاری نشست‌های تخصصی مشترک در حوزه ‌های مختلف با شرکتهای نفت و گاز کرده است.

از جمله این موارد نخستین جلسه تخصصی مشترک کارگروه مهندسی اکتشاف نفت دانشگاه با کارشناسان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب است که در محل دفتر کار رئیس پژوهش و فناوری شرکت ملی مناطق نفتخیز تشکیل شد.

در این نشست امیری ‌بختیار، مشاور مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، رئیس پژوهش و فناوری، رئیس ارزیابی مخازن، معاون مدیر فنی- زمین ‌شناسی و  سرپرست آموزش زمین‌شناسی این شرکت و شادی ‌زاده، عضو کارگروه تخصصی راهبری پروژه‌های تحصیلات تکمیلی مهندسی اکتشاف نفت دانشگاه صنعت نفت، مدیرکل پژوهشی و سرپرست تحصیلات تکمیلی این دانشگاه حضور داشتند.

کد خبر 236097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =