توزیع بنزین یورو 4 در شیراز و اهواز از پایان فروردین 94

توزیع بنزین یورو 4 در کلانشهرهای شیراز و اهواز،فروردین ماه سال 94 عملیاتی می شود.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با اشاره به این که بنزین یورو 4 هم اکنون در شهرهای تهران، کرج، اراک، اصفهان، تبریز و مشهد، توزیع   می شود، به خبرنگار شانا، گفت: با توزیع این فرآورده نفتی در این شهرها، شمار شهرهای زیرپوشش بنزین یورو 4 نیز افزایش می یابد و گام دیگری در زمینه بهبود محیط زیست کلانشهرها برداشته می شود.

سید ناصر سجادی با بیان این که منبع تامین بنزین یورو 4 کلانشهرهای اهواز و شیراز پالایشگاه آبادان است، اظهار کرد: با تولید این نوع بنزین در پالایشگاه آبادان، تا پایان فروردین ماه سال آینده، توزیع این فرآورده نفتی در شهرهای یاد شده آغاز می شود.

وی افزود: با تولید این فرآورده در پالایشگاه آبادان و پیوستن شهرهای شیراز و اهواز به مدار عرضه این نوع بنزین،زنجیره عرضه بنزین یورو 4 در هشت کلانشهر کشور تکمیل خواهد شد.

4 کلانشهر شهر دیگر در صف بنزین یورو 4

وی با اشاره به تولید بنزین یورو 4 تا شهریور سال آینده در پالایشگاه بندرعباس، تصریح کرد: با آغاز تولید بنزین با این استاندارد (یورو 4) در پالایشگاه بندر عباس، توزیع بنزین یورو 4 در شهرهای بندرعباس، کرمان، یزد و زاهدان نیز آغاز خواهد شد.

سجادی درباره عرضه سوخت در ایام نوروز نیز خاطر نشان کرد: با تلاش همکاران شرکت ملی پخش، هم اکنون ذخیره سازی فرآورده های نفتی به شکل مطلوبی انجام گرفته است و با هیچ مشکلی در زمینه سوخت رسانی در تعطیلات نوروز سال 94 روبرو نیستیم.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی درباره بانکرینگ نفت کوره (که به شکل عمده در خلیج فارس انجام می شود) عنوان کرد: هم اکنون به طور میانگین روزانه 10 میلیون لیتر فرآورده نفت کوره از محل بانکرینگ به فروش می رسد.

سجادی از افزایش بانکرینگ به سه میلیون و 500 هزار تن تا پایان امسال خبر داد و گفت: افزایش 20 درصدی بانگرینگ در سال آینده نیز از دیگر اهداف شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی است.

کد خبر 236107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =