سامانه ویدئو کنفرانس شرکت ملی پخش راه اندازی شد

سامانه ویدئو کنفرانس شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با هدف سهولت در برقراری ارتباط میان ستاد و مناطق 37 گانه این شرکت روز شنبه ( 9 اسفند ماه)راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار شانا، در آیین راه اندازی این سامانه با حضور مدیر عامل شرکت ملی پخش و اعضای هیئت مدیره، نخستین جلسه مشترک میان ستاد با مناطق 37 گانه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران از این طریق (ویدئو کنفرانس) تشکیل شد.

سید ناصر سجادی در این نشت مشترک، گفت: انتظار می رود این سامانه به عنوان وسیله ارتباطی میان ستاد و مناطق در خدمت عملیات شرکت ملی پخش قرار گیرد و از این پس غالب نشستهای شرکت به این صورت برگزار شود.

وی با اشاره به رشد ارتباطات و تکنولوژی در جهان، تصریح کرد: ما نیز همگام با این رشد و با ایجاد زیر ساختهای لازم در تلاش برای بهره گیری از فناوریهای روزآمد دنیا و جلوگیری از هدر رفت سرمایه و زمان هستیم.

به گفته وی با به کارگیری این سامانه و برقراری ارتباط مستقیم با مدیران و همکاران،می توان به راحتی و به موقع تصمیمهای بهینه را اتخاذ و سیاستگذاریها را انجام داد.

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران،همچنین از راه اندازی سامانه های وبینا (برگزاری سمینار در بستر وب) و تالار گفتگوی شرکت ملی پخش همسو با پیمودن مسیر بالندگی در این شرکت خبر داد.

سجادی در بخشی دیگر با بیان این که مرحله دوم گلگشت نوروزی از شنبه آینده در کشور آغاز می شود، تاکید کرد: مدیران مناطق 37 گانه شرکت ملی پخش باید تمام تلاش خود را به کار گیرند تا سوخترسانی در این ایام بدون مشکل انجام شود و مردم بتوانند بدون دغدغه سوخت مورد نیاز خود را تامین کنند.

کد خبر 236115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =