حوزه بازرسی سبب بهبود عملکرد در صنعت می شود

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با اشاره به این که حوزه بازرسی به عنوان واحدی ناظر می تواند در تصمیم گیریها کمک شایانی کند،اظهار کرد:این حوزه با اطلاع از وضع ارائه خدمات و فعالیتها در تمامی بخشها سبب بهبود عملکرد،همچنین بوجود آمدن ضوابط برای انجام امور می شود.

به گزارش شانا،حبیب اله سمیع در پانزدهمین نشست شورای هماهنگی بازرسیهای صنعت نفت با اشاره به چگونگی فعالیت بهداشت و درمان در بخش سلامت گفت: فعالیتهای سازمان بهداشت و درمان به گونه ای است که تمام شرکتهای صنعت نفت با این بخش در ارتباط هستند و این نشستها باید مبنایی برای همکاری، هماهنگی و همدلی بیشتر برای رفع مشکلات و مسائل پیش رو در حوزه بهداشت و درمان صنعت نفت باشد.

سمیع با اشاره به تاثیر گذار بودن سامانه پاسخگویی بازرسی بهداشت و درمان صنعت نفت یادآور شد:این سامانه برای تعامل با دیگر سازمانها و رفع نقاط ضعف و بهبود کارکردها، بسیار موثر خواهد بود.

در این نشست علاوه بر بررسی موانع و مشکلات و ارائه راهکارهای عملیاتی در حوزه بازرسی، از سامانه پاسخگویی بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت نیز رونمایی شد.

سید رحیم عقیق، مشاور وزیر و مدیرکل بازرسی وزرات نفت نیز با قدردانی از همکاری مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و ارتباط  سازنده وی، گفت: از نخستین دستورات کار بازرسی، جمع بندی در مورد مشکلات و موضوعات بهداشت و درمان صنعت نفت بود که گامهای مهمی در این زمینه برداشته شده است.

پانزدهمین نشست شورای هماهنگی بازرسهای صنعت نفت با حضور مشاور وزیر و مدیرکل بازرسی وزارت نفت و معاونان ایشان، مدیر عامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و روسای بازرسی چهار شرکت اصلی صنعت نفت برگزار شد.

کد خبر 236129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =