88 هزار طرح صنعتی نیمه تمام در کشور وجود دارد

معاون وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: اکنون 88 هزار طرح صنعتی نیمه تمام با پیشرفت کاری یک تا 90 درصد در کشور وجود دارد.

به گزارش شانا، دانش یزدی امروز (یکشنبه، 10 اسفند) در آیین معارفه مدیرکل جدید صنعت، معدن و تجارت استان یزد اظهار کرد: اکنون 88 هزار طرح صنعتی نیمه تمام با پیشرفت کاری یک تا 90 درصد در کشور وجود دارد، اگر این طرحها در میان مدت به بهره برداری برسد زمینه اشتغال دو میلیون و 500 نفر فراهم می شود.

وی از فعالیت 84 هزار واحد صنعتی در بخش های مختلف در کشور خبر داد که برای بیش از دو میلیون و 200 هزار نفر شغل ایجاد کرده است.

دانش یزدی افزود: امسال 270 هزار میلیارد تومان تسهیلات به صاحبان صنایع در بخشهای صنعتی، معادن، خدمات و کشاورزی پرداخت شد.

وی ادامه داد: از مجموع اعتباراتی که امسال با پیگیری مستمر دولت پرداخته شده حدود 31 درصد آن فقط مربوط به سهم صنعت است و بقیه به سایر بخشها اختصاص یافته است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: دولت یازدهم بر خلاف گذشته به دنبال ارائه آمارهای دقیق و کارشناسانه و توجه عملی به صنعت و اشتغال کشور است.

یزدی با اشاره به این که دولت تدبیر و امید در بحث رسانه ها از مظلومترین دولتها است، اظهار کرد: باید اخبار و گزارشهای فعالیتهای این دولت بدون بزرگنمایی و بر اساس واقعیات منعکس شود.

وی گفت: نکته مهمی که در دولت همواره مورد تاکید بوده و همه مسوولان باید به آن توجه خاص داشته باشند ارائه آمار صحیح به مردم است.


کد خبر 236204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =