۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۱
  • کد خبر: 236213
ترم جدید مرکز علمی کاربردی حفاری ایران آغاز شد

ترم جدید مرکز علمی کاربردی حفاری وابسته به شرکت ملی حفاری ایران در اهواز آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار شانا در مناطق نفتخیز جنوب، در آیین شروع کلاسهای درس این ترم محمدرضا تاکایدی قائم مقام مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران، جمعی از مدیران، متخصصان و استادان و دانشجویان حضور داشتند.

در این آیین، مدیر این مرکز گفت: بزرگترین سرمایه هر جامعه، نیروی انسانی است و تربیت نیروی انسانی ماهر ، متخصص و کارآمد از عوامل کلیدی در توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی هر کشور محسوب می شود.

محمد ابوالحسنی افزود: آنچه امروز جامعه ما بیش از گذشته به آن نیاز دارد توسعه آموزشهای علمی و مهارتی در کنار آموزشهای نظری است تا دانش آموختگان، هم از نظر تئوری و هم از نظر کاربردی در سطح مطلوبی قرار گیرند و توانایی تبدیل علم به عمل و دانایی به توانایی و مهارت را به دست آورند.

وی تصریح کرد: با توجه به تاکید مدیریت ارشد شرکت ملی حفاری ایران در خصوص ارتقای تحصیلی نیروهای شاغل و با عنایت به پیگیریهای به عمل آمده و تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در ترم جدید شرایط تحصیل برای 135 نفر از کارکنان شرکت در پنج رشته تحصیلی نیز فراهم شده است.

ابوالحسنی گفت: از میان کارکنان جذب شده 31 نفر در رشته عملیات حفاری، 32 نفر در رشته سیالات ، 16 نفر در رشته سیمان و اسید، 32 نفر در رشته تعمیر و نگهداری دستگاهها و 24 نفر در رشته برق تحصیل می کنند.

مدیر مرکز علمی کاربردی حفاری ایران افزود: در ترم جدید 215 دانشجو در این مرکز به تحصیل خواهند پرداخت که از این تعداد 80 دانشجو آزاد و 135 دانشجو از کارکنان عملیاتی هستند.

کد خبر 236213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =